Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ah okay. Kan være jeg hopper forbi Club Above så.
Var der en mulighed for at få ordnet noget, så dem på kun 17 kan komme ind (Mig f.eks, hehe)? Ellers må jeg låne brothas ID.
hvordan i hulen gør jeg så når jeg har oprettet en account? Hvordan dælen finder jeg arrangementet og betaler? Eller skal man tanke sin konto op, for så derefter at købe løs?
NÅ.... ligepludselig var det ikke så svært som det var tidligere... hehe. Det burde være iorden nu!
PS: Hvordan får jeg et bevis på at jeg har bestilt billet? Sender de en billet eller hvordan? Jeg har en engelsk adresse men er i DK ligenu. Sender PayPal så en billet til UK eller hvordan? Er lidt rundtosset over PayPal...
raffay skrev:NÅ.... ligepludselig var det ikke så svært som det var tidligere... hehe. Det burde være iorden nu!
PS: Hvordan får jeg et bevis på at jeg har bestilt billet? Sender de en billet eller hvordan? Jeg har en engelsk adresse men er i DK ligenu. Sender PayPal så en billet til UK eller hvordan? Er lidt rundtosset over PayPal...
Det fungerer sådan at når vi registrerer din betaling skriver vi dig på gæstelisten. Så du siger bare dit navn i døren og så bliver du lukket ind.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!