Så er den gal i Nivå igen

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
DJ LAU

Så er den gal i Nivå igen

Indlæg af DJ LAU »

http://ekstrabladet.dk/112/article306344.ece

De skulle tvinges til at æde glasskår!! :mad:
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Arg ! Statans aber !
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

nastyinc skrev:Arg ! Statans aber !

Var det også en der skrev det? :roll:
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

ARGH!!! de sku ha en enkelt billet til et tørt tørt hul nede i Afrika.. det gør mig så vred!!
djbubbi

Indlæg af djbubbi »

Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
Find en ø og ombyg det til et fængsel og smid dem derud....eller den billigere løsning for samfundet = ufrivillig aktiv dødshjælp. Og mens vi er i gang, så lad os tage hånd om de autonome, rockere og nynazisterne samtidigt.
Nå ja - lad os ikke forglemme Dansk Folkeparti og deres vælgere.

:twisted:
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

ja lad os udryde alle der ikke er normale???

altså hvad fanden har de knallerthjerner gang i.. fodre dyr med glas?! de er jo komplet fra den... forældrene burde fanme skamme sig...
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg kommer fra området. Der er for mange tåber deroppe. De indvaderer alt og smadrer alt på vejen.
De argumenterer med manglende aktiviteter - jeg argumenterer for manglende situationsfornemmelse, opdragelse og afstumpet samvittighed.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

dwr skrev:Jeg kommer fra området. Der er for mange tåber deroppe. De indvaderer alt og smadrer alt på vejen.
De argumenterer med manglende aktiviteter - jeg argumenterer for manglende situationsfornemmelse, opdragelse og afstumpet samvittighed.
Haha genialt sagt!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Stakkels dyr... :(
BØH
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

djbubbi skrev:Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
Find en ø og ombyg det til et fængsel og smid dem derud....eller den billigere løsning for samfundet = ufrivillig aktiv dødshjælp. Og mens vi er i gang, så lad os tage hånd om de autonome, rockere og nynazisterne samtidigt.

Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrene
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg vil heller have en flok utilpassede unge i nivå end jeg vil have DF ved magetn.

DF vil jo ikke stramme den, de vil smide alt og alle ud. Nægte total indgang og få smadret vores lands muligheder for samarbejder i EU.

En ekstrem indvandrepolitik (ja det kalder de den....mens andre kalder den for undlændige politik) som DFs vil skade Danmarks image ud af til i en sådan grad at det forstår man slet ikke.
Vi er i forvejen på toppen over dårlige lande når det kommer til organisationer som Amesty osv.

Og nej jeg sagde ikke det var ok at fodre dyr med glaskår..
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Sig-Mund skrev:

Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrene
Hvornår nævner han indvandrere? Så vidt jeg kan se skriver han unge. Ja det kan godt være at det er indvandrere, men det kunne lige så godt ha været danskere.

Jeg stemmer selv for ideen med deportering. Evt. til Livø
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

CCK^ skrev:
Sig-Mund skrev:

Hvornår nævner han indvandrere? Så vidt jeg kan se skriver han unge. Ja det kan godt være at det er indvandrere, men det kunne lige så godt ha været danskere.

Jeg tror at samtlige ved det er indvandrende som der er tale om i Nivå
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

Sig-Mund skrev:
CCK^ skrev:
Sig-Mund skrev:

Har jeg skrevet andet? Jeg skriver det lige så godt kunne ha været danskere. Jeg regnede med at det var nok til at alle forstod det.

Og en anden ting. Jeg kan absolut ikke se hvorfor alle andre udlændinge/flygtninge som godt vil have en ny chance i Danmark skal straffes pga. nogle unge ballademagere. Overvej hvis du stod i samme situation...

Jeg holder med bubbi. det populistiske pis parti til DF burde også fjernes fra denne jord. :!:
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

der er en rimelig mørk fyr på billedet, men tror hurtigt de ville have skrevet hvis det var en invandre..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Kode: Vælg alt

En kvinde i 20'erne ansat ved cirkuset kom alvorligt tilskade under balladen. En anden ansat forsøgte at jage de unge væk i en 6,5 tons tung traktor, men i kampens hede kom han til at køre den unge kvinde over. Hun blev kørt til Rigshospitalets traumecenter, men meldes her til morgen uden for livsfare.

Føreren af traktoren er også anholdt - mistænkt for spirituskørsel. 
Selvom det er en halv alvorlig sag synes jeg dette afsnit er til at trække lidt på smile båndet. :oops:
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

Det skal du da ikke være flov over. Humor hjælper med da altid til bedre at acceptere tragiske hændelser :)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

CCK^ skrev:
Sig-Mund skrev:
CCK^ skrev:
Sig-Mund skrev:

Har jeg skrevet andet? Jeg skriver det lige så godt kunne ha været danskere. Jeg regnede med at det var nok til at alle forstod det.

Og en anden ting. Jeg kan absolut ikke se hvorfor alle andre udlændinge/flygtninge som godt vil have en ny chance i Danmark skal straffes pga. nogle unge ballademagere. Overvej hvis du stod i samme situation...

Jeg holder med bubbi. det populistiske pis parti til DF burde også fjernes fra denne jord. :!:

Jeg mener skam os at den der gerne vil integreres osv. skal ha en chance. Men der er dog desværre mange af dem der ikke vil
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Så må dem, der gerne vil integreres gøre noget ved deres møgunger, venner, bekendte, kærester mm.
BØH
Brugeravatar
cookie-

Indlæg af cookie- »

Maunus skrev:

Kode: Vælg alt

En kvinde i 20'erne ansat ved cirkuset kom alvorligt tilskade under balladen. En anden ansat forsøgte at jage de unge væk i en 6,5 tons tung traktor, men i kampens hede kom han til at køre den unge kvinde over. Hun blev kørt til Rigshospitalets traumecenter, men meldes her til morgen uden for livsfare.

Føreren af traktoren er også anholdt - mistænkt for spirituskørsel. 
Selvom det er en halv alvorlig sag synes jeg dette afsnit er til at trække lidt på smile båndet. :oops:
Sad og tænkte på at skrive det samme, indtil jeg så at du allerede havde gjort det :)
- Rimelig nederen, at tro han kan jage perkere væk med en traktor? også rammer han hans åndsvage cirkuskollega :P
Besvar