De skulle tvinges til at æde glasskår!!
Så er den gal i Nivå igen
Redaktør: Moderators
Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
Find en ø og ombyg det til et fængsel og smid dem derud....eller den billigere løsning for samfundet = ufrivillig aktiv dødshjælp. Og mens vi er i gang, så lad os tage hånd om de autonome, rockere og nynazisterne samtidigt.
Nå ja - lad os ikke forglemme Dansk Folkeparti og deres vælgere.

Find en ø og ombyg det til et fængsel og smid dem derud....eller den billigere løsning for samfundet = ufrivillig aktiv dødshjælp. Og mens vi er i gang, så lad os tage hånd om de autonome, rockere og nynazisterne samtidigt.
Jeg kommer fra området. Der er for mange tåber deroppe. De indvaderer alt og smadrer alt på vejen.
De argumenterer med manglende aktiviteter - jeg argumenterer for manglende situationsfornemmelse, opdragelse og afstumpet samvittighed.
De argumenterer med manglende aktiviteter - jeg argumenterer for manglende situationsfornemmelse, opdragelse og afstumpet samvittighed.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Haha genialt sagt!dwr skrev:Jeg kommer fra området. Der er for mange tåber deroppe. De indvaderer alt og smadrer alt på vejen.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrenedjbubbi skrev:Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Jeg vil heller have en flok utilpassede unge i nivå end jeg vil have DF ved magetn.
DF vil jo ikke stramme den, de vil smide alt og alle ud. Nægte total indgang og få smadret vores lands muligheder for samarbejder i EU.
En ekstrem indvandrepolitik (ja det kalder de den....mens andre kalder den for undlændige politik) som DFs vil skade Danmarks image ud af til i en sådan grad at det forstår man slet ikke.
Vi er i forvejen på toppen over dårlige lande når det kommer til organisationer som Amesty osv.
Og nej jeg sagde ikke det var ok at fodre dyr med glaskår..
DF vil jo ikke stramme den, de vil smide alt og alle ud. Nægte total indgang og få smadret vores lands muligheder for samarbejder i EU.
En ekstrem indvandrepolitik (ja det kalder de den....mens andre kalder den for undlændige politik) som DFs vil skade Danmarks image ud af til i en sådan grad at det forstår man slet ikke.
Vi er i forvejen på toppen over dårlige lande når det kommer til organisationer som Amesty osv.
Og nej jeg sagde ikke det var ok at fodre dyr med glaskår..
Hvornår nævner han indvandrere? Så vidt jeg kan se skriver han unge. Ja det kan godt være at det er indvandrere, men det kunne lige så godt ha været danskere.Sig-Mund skrev:Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrenedjbubbi skrev:Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
Jeg stemmer selv for ideen med deportering. Evt. til Livø
Jeg tror at samtlige ved det er indvandrende som der er tale om i NivåCCK^ skrev:Hvornår nævner han indvandrere? Så vidt jeg kan se skriver han unge. Ja det kan godt være at det er indvandrere, men det kunne lige så godt ha været danskere.Sig-Mund skrev:Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrenedjbubbi skrev:Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Har jeg skrevet andet? Jeg skriver det lige så godt kunne ha været danskere. Jeg regnede med at det var nok til at alle forstod det.Sig-Mund skrev:Jeg tror at samtlige ved det er indvandrende som der er tale om i NivåCCK^ skrev:Hvornår nævner han indvandrere? Så vidt jeg kan se skriver han unge. Ja det kan godt være at det er indvandrere, men det kunne lige så godt ha været danskere.Sig-Mund skrev:Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrenedjbubbi skrev:Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
Og en anden ting. Jeg kan absolut ikke se hvorfor alle andre udlændinge/flygtninge som godt vil have en ny chance i Danmark skal straffes pga. nogle unge ballademagere. Overvej hvis du stod i samme situation...
Jeg holder med bubbi. det populistiske pis parti til DF burde også fjernes fra denne jord.
Kode: Vælg alt
En kvinde i 20'erne ansat ved cirkuset kom alvorligt tilskade under balladen. En anden ansat forsøgte at jage de unge væk i en 6,5 tons tung traktor, men i kampens hede kom han til at køre den unge kvinde over. Hun blev kørt til Rigshospitalets traumecenter, men meldes her til morgen uden for livsfare.
Føreren af traktoren er også anholdt - mistænkt for spirituskørsel. CCK^ skrev:Har jeg skrevet andet? Jeg skriver det lige så godt kunne ha været danskere. Jeg regnede med at det var nok til at alle forstod det.Sig-Mund skrev:Jeg tror at samtlige ved det er indvandrende som der er tale om i NivåCCK^ skrev:Hvornår nævner han indvandrere? Så vidt jeg kan se skriver han unge. Ja det kan godt være at det er indvandrere, men det kunne lige så godt ha været danskere.Sig-Mund skrev:Det er jo netop DF du skal stemme på, hvis du vil stramme den omkring invandrenedjbubbi skrev:Samfundet kan lige så godt opgive de unge i Nivå.
Og en anden ting. Jeg kan absolut ikke se hvorfor alle andre udlændinge/flygtninge som godt vil have en ny chance i Danmark skal straffes pga. nogle unge ballademagere. Overvej hvis du stod i samme situation...
Jeg holder med bubbi. det populistiske pis parti til DF burde også fjernes fra denne jord.
Jeg mener skam os at den der gerne vil integreres osv. skal ha en chance. Men der er dog desværre mange af dem der ikke vil
Sad og tænkte på at skrive det samme, indtil jeg så at du allerede havde gjort detMaunus skrev:Selvom det er en halv alvorlig sag synes jeg dette afsnit er til at trække lidt på smile båndet.Kode: Vælg alt
En kvinde i 20'erne ansat ved cirkuset kom alvorligt tilskade under balladen. En anden ansat forsøgte at jage de unge væk i en 6,5 tons tung traktor, men i kampens hede kom han til at køre den unge kvinde over. Hun blev kørt til Rigshospitalets traumecenter, men meldes her til morgen uden for livsfare. Føreren af traktoren er også anholdt - mistænkt for spirituskørsel.
- Rimelig nederen, at tro han kan jage perkere væk med en traktor? også rammer han hans åndsvage cirkuskollega