Giv støtte til dem som hjælper DIG!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Vores køretøjer vedligeholder f.eks. ikke sig selv
Så er I altså også mekanikere?
Så synes jeg det er i orden med en klækkelig lønforhøjelse :lol:

Og som QZL er inde på, så klarer Tophjælp bilens hjælpe abb. til under 1/3
af Falcks abb. - på samme betingelser.

Og sjovt nok - har man Falck abb. kan det meget vel være en privat autohjælp, købt af Falck, der kommer og starter din bil.
Den selvsamme som kører over til naboen som har Tophjælp.

Hvis jeg tager mine interessetimer med i regnestykket, er det ofte min timeløn ligger under de 100,- kr/time. Men så er der så mange andre personalegoder, der ikke figurer nogen steder...
Men hvis jeg har 60 timer på en uge, er det helt sikkert, jeg ikke ´hygger´ timerne væk.
Jeg er ´på´ alle timer, så nær som spisepauser. Og nej, jeg er ikke timelønnet, men ansat på funktionær lign. vilkår.
I dén sammenligning vil jeg mene det er et personalegode at kunne ´hygge´ en god sjat af en vagt, og stadig få løn for det.

Fred være med Jer :)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Da jeg er studerende og ikke laver en skid midt på dagen (burde skrive opgave) fangede jeg lige en genudsendelse af Aftenshowet på dr1 hvor de fortalte hvad der ville ske i nyhederne bagefter (det vil så sige dem der kørte i fredags) der snakkede de om at flere perationer ville blive aflyst pga. falck ikke ville hente de menesker som var friske til at komme hejm fra sygehuset.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke helt hvad indslaget gik ud på, da jeg ikke fik det set (som sagt genudsendelse - og min tidsmaskine er ikke hjemme lige nu) Men hvis det er tilfældet at falck reddernes strejke er skyld i folk bliver fanget på sygehuset og at andre ikke får deres operation - så skulle i fandme skamme jer United.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Problemet med strejker er, at det først hjælper når det rammer en masse folk.

Fair eller ej. Man ser det gang på gang. Vent til lønforhandlingerne indenfor togdriften falder sammen (det gør den hvis tjenestemændene ikke opnår det de vil).

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

DjMail skrev: Nu ved jeg selvfølgelig ikke helt hvad indslaget gik ud på, da jeg ikke fik det set (som sagt genudsendelse - og min tidsmaskine er ikke hjemme lige nu) Men hvis det er tilfældet at falck reddernes strejke er skyld i folk bliver fanget på sygehuset og at andre ikke får deres operation - så skulle i fandme skamme jer United.
Jamen er Falcks mediemaskine ikke fantastisk...

Hvis folk gad at belemre sig med at læse den nødberedskabsaftale som vi har indgået med firmaet så ville de finde ud af at det eneste som skal til for at få plads på sygehuset er at indkalde den pågældene brandindspektør for området. Så vil han sammen med vores tillidsmand vurdere hvilke patienter som kan køres fra sygehuset og dermed gøre plads til de akut syge og dem som venter på operation.

Da vi ikke har fået nogen henvendelser fra Falck som vedrører hjemkørsler koordineret ud fra nødberedskabsaftalen må vi gå ud fra at behovet ikke er til stede.

Vi forhandler som alle andre ikke gennem medierne, så når historier som dette slipper ud til pressen kan vi ikke se det som andet end spin med det formål at skabe et regeringsindgreb, som uden tvivl vil presse prisen på reddernes arbejde.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Se det som spin, se det som du vil.

Det er skandaløst og det er DIN arbejdsplads som fucker up.

Man kan kun håbe at falck får en økonomisk lussing når der skal forhandles nye aftaler.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

DjMail skrev:Man kan kun håbe at falck får en økonomisk lussing når der skal forhandles nye aftaler.
Ja lad os håbe på det :D

Gerne i form af en ny udbyder på markedet!
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ja konkurrence skader ikke forbrugeren. Kun falck.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

UnitedPublic skrev:
FrZ skrev:...mange læser fagligt konstant for at holde sig opdateret i vores faglige kunnen (stopprøve HVERT år. Det har læger sgu ikke engang).
Som jeg ser det, har læger en eksamen mange gange HVER dag.

- min eneste kommentar, på et efterhånden uddebateret emne.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar