Skandale afslutning på landskamp!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

PinK^^ShadoW skrev:
9 skrev:Hans liv er jo ødelagt...
Stakkels dumme mand..
Hans liv er jo ødelagt... ja
Stakkels dumme mand.. nej
glæder mig til at høre vhvad der sker med ham, når en gal DK-fan finder ham!!!!
Så skal han padle til Malmø først, var vist der han var bosat. Medmindre man kan fange ham i morgentrafikken på vej til job i DK!
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Svane

Indlæg af Svane »

hehe hvor fedt.... jeg nåede til 58 point:) men ellers et sjovt nok lille spil
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

VioLogic skrev:Så skal han padle til Malmø først, var vist der han var bosat. Medmindre man kan fange ham i morgentrafikken på vej til job i DK!

Gid det var så vel, så skulle jeg nok ha sørget for at han udover diverse regninger og bøder også kunne tilføje en kæmpe tandlæge regning til sin stak.

Desværre så bor han i Göteborg så du skal nok ikke regne med at se ham i morgentrafikken. Rygtet sir at han gemmer sig i et sommerhus et sted fordi hans adresse er belejret af sure folk.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Det ville da være forfærdeligt, hvis nogen tæskede ham pga. den episode
nesia

Indlæg af nesia »

pono skrev:Det ville da være forfærdeligt, hvis nogen tæskede ham pga. den episode
Helt enig, selvtægt er noget fanden har skabt.
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

pono skrev:Det ville da være forfærdeligt, hvis nogen tæskede ham pga. den episode
næææ, det skulle han nok have tænkt over før han gik på banen, han er vel lige så populær som pædofile er i spjællet.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Skal vi nu ikke lige prøve at lade være med at sidestille manden med pædofile...?

Det har da ingen steder hjemme at manden får tæsk efterfølgende, på samme måde som det ikke har nogen steder hjemme at manden blæser ind på banen og ryger ud efter dommeren. Men netop den episode har du, jeg og vi intet at skulle have sagt i. Det omhandler de involverede parter, og medmindre du spiller på landsholdet, sidder i DBU, er en del af Parkens ejere eller på anden måde har en større forbindelse end at være menig tilskuer til den pågældende kamp, så skal du lade systemet håndtere sagen. Det bliver det også i dette tilfælde i og med den civile retssag DBU indleder mod manden.

Du har ret til at sige din mening, men så heller ikke mere. Når der engang er folketingsvalg/lokalvalg kan du så udøve din magt i systemet. Og så gider vi ellers ikke høre eller se mere til din mening i sager du ikke er involveret i. Det gælder ligeledes mig og alle andre. Jeg har ret til at kæfte op, men ikke at slå, tæske eller på anden måde udøve magt, medmindre der er tale om en civil anholdelse selvfølgelig.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Ja selvtægt er en svær ting - i teorien så kunne det jo være det bedste i verden, i teorien kunne vi være fri for at have politi og domstole... tænk på en verden hvor vi alle opførte os pænt fordi vi vidste at "pøblen" ville lynche os hvis vi lavede noget forkert? Så ville folk pludslig ikke snyde i skat eller køre for stærkt osv. :)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen fidusen er at vi alle har forskellige grænser for hvad der er rigtigt og forkert og ikke mindst hvor meget straf en "overtrædelse" skal straffes med.

Når jeg siger at jeg vil give manden en kæmpe tandlægeregning så er det blot et udtryk for fustration og bitterhed over en torsk der ødelægger en aften for os alle. Jeg er typen der er "just talk and no action" derfor så ser jeg ikke rigtig noget problem i at jeg lukker en masse damp af - men selvfølgelig ville det være tragisk at høre hvis manden blev fundet død, jeg tror at han angrer det han har gjort noget så grusomt og for at være helt ærlig ville jeg ikke blive overrasket hvis jeg læste en avis om en måneds tid hvor man finder ud af at han har begået selvmord - hvis hetzen fortsættes.

Selvtægt eller ej så tror jeg at denne episode har skræmt de fleste fra at gøre tricket efter. Det eneste er om der pludslig går "forretning i det" så man folk imod betaling fra modstanderholdet løber på banen for at få en skrivebordssejr??
Besvar