Skandale afslutning på landskamp!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

B.

Indlæg af B. »

Jens Carlsen, central vagtleder for Københavns Politi meddeler, at den nu anholdte "fan" er svensk statsborger.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Lad os nu sige at at Sverige havde brug for en sejr og ikke flere mål imod dem, kunne man så ikke tænke sig at der var en svensk idiot der løb på banen med dansk landsholdstrøje på for at fratage danskerne deres 1 point for derefter at hive de 3 point i land selv? Ved godt den er lang ude, siger heller ikke det er det jeg tror er sket, det var bare lige en sjov tanke jeg kom på efter hændelsen :)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

LOL :D
Skal man skrive noget her?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

raffay -> det lader til at du har ret :P.. så håber da at UEFA, eller hvem det nu er der afgjorde det, laver det om til 3-0 til Danmark :).. (det sker nok bare ikk..)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

raffay
Det er jo ikke umuligt men det får vi jo nok hurtigt afvide hvis man taler svensk :D

heldigvis rager fodbold mig en skid, men jeg synes sgu sådan noget som det der er sket her er noget jeg trækker lidt på smile båndet over.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Læg mærke til hvad "B." skrev mens jeg postede mit forrige indslag :D Det lader til at min fantasi havde ret :D
B. skrev:
Jens Carlsen, central vagtleder for Københavns Politi meddeler, at den nu anholdte "fan" er svensk statsborger.
Desuden, kan det vel ikke være op til en tilskuer at afgøre kampen vel? Og så på baggrund af hans nationalitet??? Jeg mener, hvis det nu havde været en Lettisk statsborger skulle alle 3 point så gå til Letland, eller hvordan?
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Raffay

Jeg har tænkt samme tanke.. Men sagen er vel den, hvad enten tilskueren var svensk eller dansk, at Danmarks security burde ha' stoppet ham når det er vores hjemmebane..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

det er vores hjemmebane, vores elendige sikkerhed - vores fuckin tab
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Hofmeister -> så det du sir er altså at hvis han var klædt i gult og blåt og stadig løb ud på banen, ville Sverige alligevel ha vundet..? eller er jeg helt forkert på den idag..?
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

I princippet, ja.. (Kan ses fra flere sider) .. Men det er vel vores opgave at styre den sikkerhedsmæssige del, når kampen bliver spillet på vores hjemmebane.. Og det er vel så vidt jeg har forstået det vi er blevet straffet for..
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

det ska man da så huske til en anden gang.. fx i sverige.. bare send en dansk fan ud på en svensk stadion for at slå dommeren ned.. så vinder Danmark..

lyder altså ikk helt korrekt i mine ører..
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Efter det her er sket, skal de nok få indført en eller anden hovedregel for hvordan den slags skal efterkommes..

Hovedsagen er stadig, at tilskueren ikke må kunne få så nemt adgang ned til banen uden der overhovedet er nogen som helst sikkerhedsfolk involveret.. Manden der løb mod dommeren kunne som sådan lige så godt have haft en kniv på sig - jeg går ud fra at det er derfor vi er blevet draget til ansvar for dette..
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Selvfølgelig er det da pivringe at sådan en kraftidiot kan løbe ind på banen, det må ikke ske. Men hvorfor skal det gå ud over det danske landshold? Hva med at pålægge Parken et ansvar og evt en kæmpebøde? Det kan da ikke være rigtigt at en fan, iført hvilken som helst trøje, skal kunne præge det sportslige resultat. Så jeg er for finansielle sanktioner, frem for sportslige.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

det et eller andet helt galt.. :s
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Sådan er reglerne nu engang bare, det vidste vi også da vi lukkede tilskuerne ind. Det er os selv, der har valgt at tjene penge på tilskuerne, så er det også os, der står for at holde styr på dem, både danske som svenske.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

mon ikke at når der skal spilles i Sverige at de vælger at spille uden tilskuere? :roll:
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

raffay skrev:Selvfølgelig er det da pivringe at sådan en kraftidiot kan løbe ind på banen, det må ikke ske. Men hvorfor skal det gå ud over det danske landshold? Hva med at pålægge Parken et ansvar og evt en kæmpebøde? Det kan da ikke være rigtigt at en fan, iført hvilken som helst trøje, skal kunne præge det sportslige resultat. Så jeg er for finansielle sanktioner, frem for sportslige.
Havde dommeren fortsat og fået de sidste minutter med, så det hele sikkert meget anderledes ud, men i og med at det er "vores" (og med vores mener jeg dk, med alt hvad det indebærer i denne sag, holdet, rammerne, sikkerheden osv.) skyld at en dansker kan rende ind på det danske nationalstadion og slå en dommer, så tror jeg vi skal være heldige hvis DBU ikke rammes meget hårdt på pungen ang. bøder, manglende indtægter fra tilskuere osv.. Du kan jo tænke på landsholdet som et slags brand fra DBU, og i og med at det er DBU, som ikke kan leve op til kravene, så er det helt fair at DBU og landsholdet straffes. Når de straffer landsholdet så rammer de jo DBU. Jeg mener ikke at Parken A/S står til ansvar i denne sag, på den baggrund at det er DBU der har stået for sikkerheden og det er DBU's valg at det ikke kommer hegn op mellem banen og tilskuerne.

Til sidst vil jeg sige, nøjagtig som det er blevet sagt og skrevet flere steder her til aften, at det er totalt foragteligt at manden gør det han gør, det hører ingen steder hjemme og jeg kan ikke beskrive hvor tomt det hele føles lige pt..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Maunus skrev:mon ikke at når der skal spilles i Sverige at de vælger at spille uden tilskuere? :roll:
Det kunne jeg bestemt ikke forestille mig at de vælger. Kan ikke se hvorfor noget af det her skal gå ud over Sverige.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Bubbie
Jeg kunne bare forestille mig at for at undgå lignede problemer hos dem kunne de vælge og spille uden tilskuere til denne kamp. Medmindre deres sikkerheds system er tip top i forvejen hvilket jeg ikke ved noget om.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Kan godt følge din tanke, tror bare ikke selv det kommer til at ske, fordi så kan tilskuere droppes permanent. Der vil altid være nogle som får de tanker her af den ene eller anden grund. Med hegn fx bliver det sværere at komme ind på banen, men hegnet vil altid kunne overvindes, hvis tilstrækkelig nok mennesker bestemmer sig for at de skal ind på banen.
Btw så mener jeg at de bruger hegn på Sveriges hjemmebane, uden at være sikker...
Besvar