Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
DjMail skrev:hehe det finder jeg yderst underholdende, de var dælme hurtige til at lukke det
Der sidder vel nogle som ikke laver andet end at finde sådanne huller. Desuden hvis man finder sådan et hul, burde man holde det for sig selv, tror deres server har lidt overbelastning, og på den måde funder udaf der er noget som ikke skulle være. Eller der har siddet en tekniker/en fra TV2 Sputnik og læst dette tip på en åben hjemme side, og derved kunne give det videre..
DjMail skrev:hehe det finder jeg yderst underholdende, de var dælme hurtige til at lukke det
Der sidder vel nogle som ikke laver andet end at finde sådanne huller. Desuden hvis man finder sådan et hul, burde man holde det for sig selv, tror deres server har lidt overbelastning, og på den måde funder udaf der er noget som ikke skulle være. Eller der har siddet en tekniker/en fra TV2 Sputnik og læst dette tip på en åben hjemme side, og derved kunne give det videre..
Prøv og google "tv2 sputnik gratis" og se hvor mange hits du får. Det skulle da blive opdaget på et tidspunkt
DjMail skrev:eller også er der en som har mailet tv2 og sladret..... WHO DID IT??????
pssst. jeg tror det var ham der legoklodsen...... har hørt han er blevet regelrytter og konservativ....FØJ
hahahahahaha, ja for helvede... Er egentligt konservativ når jeg tænker over det, jvf. ungdomshuset (Deeeet mååå ikke rives ned )... Plus så ved du mail at jeg altid prøver at forhindre dig i at have det sjovt med noget som helst...
Altså - i kan prøve Sputnik gratis i 30 dage.....
Send SMS Sputnik 3 til 1234
Så får i en sms med 2 koder.
En til at se sputnik gratis i 30 dage, og en til at leje en film gratis på sputnik.
Når i har modtaget koderne, går i ind på "køb sputnik" på www.sputnik.dk
- og vælger Voucher. Her indtaster i så koderne.