Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg søger en side hvor man kan købe t-shirt fra forskellige events som f.eks. qlimax, defcon 1. osv....
Eller også bare t-shirts med fede tekster i fedt design, f.eks. "Hardstyle is my style" eller andet gejl....
Jeg har set mange film, hvor folk har sådan nogle t-shirts på, men aner ikke hvor de kan købes.
Her er en hjemmeside: www.string-emil.de
Ved ikke om det er sådan noget du søger, men det er da meget sjove t-shirts. Min bror har lige bestilt 2 t-shirts derfra og han har også modtaget dem så det er sikkert. tjek den
jeg vil have en t-shirt med teksten "hardstyle i crappy ass trailer park sucker style" hvor kan man købe den ? der må godt stå noget fedt såsom "mega dance 2004" på den også.
Ace skrev:Nu vi kører med den der. Jeg har altid søgt efter en t-shirt hvor der står "Blow Shit Up!"
Med mindre du tænker på en specifik t-shirt, kan du bare få lavet en sådan "Blow Shit Up!" t-shirt...
Der er masser af muligheder for t-shirts med tryk.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
DjMail skrev:jeg vil have en t-shirt med teksten "hardstyle i crappy ass trailer park sucker style" hvor kan man købe den ? der må godt stå noget fedt såsom "mega dance 2004" på den også.