Samsung D900
Redaktør: Moderators
Samsung D900
Hey folkens.
Jeg går og kigger på ny mobil, og er faldet over Samsung D900.
Vil bare lige høre jeres mening/erfarringer omkring denne mobil.
Nogle gode / dårlige ting ved den?
Jeg går og kigger på ny mobil, og er faldet over Samsung D900.
Vil bare lige høre jeres mening/erfarringer omkring denne mobil.
Nogle gode / dårlige ting ved den?
Ved ikke lige præcist med dén model, men alle de andre Samsung jeg har prøvet irriterre mig.
Grunden til at jeg undgår samsung, er at når du fx skriver "du" i en sms, så kan du ikke trykke tilbage med joysticket og rette det til "et". Du skal først slette hele ordet og så skrive det igen.
Derfor holder jeg mig langt væk fra samsung.
Grunden til at jeg undgår samsung, er at når du fx skriver "du" i en sms, så kan du ikke trykke tilbage med joysticket og rette det til "et". Du skal først slette hele ordet og så skrive det igen.
Hah, der skal sq ikke meget til før du dropper en telefon så!EMR skrev:Ved ikke lige præcist med dén model, men alle de andre Samsung jeg har prøvet irriterre mig.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Jeg startede med en Nokia som den første tlf, og jeg nåede at få Nokia 4 gange efter, og jeg var helt bestemt sikker på at det var virkelig Nokia jeg synes der var bedst og jeg aldrig ville skifte, men så fik jeg købt mig en Sony Ericsson og nu kan jeg virkelig se at den er så meget bedre end Nokia, nu slipper jeg sgu aldrig fra SE igen xD
det er fandme rigtigt.. Lisså snart jeg skal skrive på en Nokia/Samsung/whatever der ikke er SE bliver jeg totalt forvirret og irriteret. Det tager mig en krig om at vænne mig til at skrive på den, og SE er faktisk den eneste telefon jeg nogensinde har kunnet gøre mig forståelig på, når jeg har været stiv. Altså skrevet sms'er i en brandert, som rent faktisk var forståelige.. Det kan de andre mærker sgu ikke 
jo joooAm0k skrev:Det eneste jeg egentlig gerne ville vide var om nogen kendte til præcis Samsung D900. Ikke jeres holdning omkring de forskellige mærker. Men går ud fra at der ikke er nogen som præcis kender D900, så fortsæt endelig jeres off-topic
Tak for det.
Den lille kant i bunden er noget lort..
Den gør det lidt mere bøvlet at trykke på *, 0 og #
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?