Karneval i Aalborg 20 til 26 maj
Redaktør: Moderators
Hjertemassage... 

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Dj Referee
- Geografisk sted: Dobbelt A
- Kontakt:
....
Jeg kommer med 99% sikkerhed også derind..
Kunne da være hyggeligt lige at drikke en enkelt pils sammen...
Jeg skal også højest sansyneligt gå fra Vejgård
Kunne da være hyggeligt lige at drikke en enkelt pils sammen...
Jeg skal også højest sansyneligt gå fra Vejgård
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja, det er så meget meget meget tæt fastlagt, at vi tager der over.. Først går turen til Aarhus hvor vi blev inviteret op for at se hvordan man går i byen i Aarhus, dagen efter står den på Karneval i Aalborg, men vi mangler sådan set et overnatningssted i Aalborg. Nogle som kender et sted med 4/5 senge og et toilet til billige penge ? har prøvet Danhostel, men andre muligheder ellers ?
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
ham den lyshåret på det sidste billede "kender" jeg - han er dælme en klaphat
I øvrigt et rigtig godt karneval og vi blev da pisse stive. Endnu en succes
I øvrigt et rigtig godt karneval og vi blev da pisse stive. Endnu en succes
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
For helvede jeg blev stiv..... lorte smirnoff ice helvede på den vogn.
Vi havde fået sponsoreret 550 smirnoff ice, som skulle deles ud til folk langs ruten, dog kom de fleste af dem vist ned i vores egne maver. Jeg var ihvertfald konfi fuld som normalt kun FrZ kan blive.
Så efter vi ankom til kildeparken og fik pakket lastbilen ned tog jeg lige 3-4 fyraftens øl og så hjem for at få en lille time på øjet, inden afgang mod Brande (WTF.... det ligger jo af lort væk fra alt der hedder asfaltveje) Der kom jeg også til at drikke mig fuld, så jeg har haft 2 drukture på 1 dag med dertilhørende tømmermænd.... lorte liv
Vi havde fået sponsoreret 550 smirnoff ice, som skulle deles ud til folk langs ruten, dog kom de fleste af dem vist ned i vores egne maver. Jeg var ihvertfald konfi fuld som normalt kun FrZ kan blive.
Så efter vi ankom til kildeparken og fik pakket lastbilen ned tog jeg lige 3-4 fyraftens øl og så hjem for at få en lille time på øjet, inden afgang mod Brande (WTF.... det ligger jo af lort væk fra alt der hedder asfaltveje) Der kom jeg også til at drikke mig fuld, så jeg har haft 2 drukture på 1 dag med dertilhørende tømmermænd.... lorte liv
Du har vel dildoen endnu til de mørke søndage?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Så ung og så bitter.. Der er kun en der kan blive så fuld som mig, og det er... MIG - men hey, det var sødt du prøvede at nå mit niveau. Det kræver dog årevis øvelse med whisky (whiskey). Den eneste rigtige alkohol for mænd ;PDjMail skrev:For helvede jeg blev stiv..... lorte smirnoff ice helvede på den vogn.
Forresten scorede du??? ... eller var der kun ludere
Forresten her i min koger.. M.A.N.D.Y's unleash the sound of the summer ibiza'07 er FUCKING awesome.. Der er mange über nice numre - FYI
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.