Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Dette er et tip jeg opsnappede på et andet forum, og jeg har selv testet det og det virker !
Jeg har kun fået det til at virke med Klovn, da jeg tror det er det eneste der ikke er DRM-beskyttelse på.
Fremgangsmåde
1. Åben http://tv.sputnik.dk (det virker ikke med den nye version af Sputnik)
2. Vælg det afsnit af Klovn du vil se
3. Højre klik på "Se nu" eller "Afspil i høj kvalitet" knappen
4. Kopier linket
5. Fjern "license" fra linket - og så virker det:
3dotz skrev:Rigtig fedt trick. Virker også på andet end klovn
...
Først vil jeg lige sige, at jeg ikke fatter der kan være en så åbenlys fejl i deres kode. Og har ikke haft succes med andre ting endnu, men måske er der noget der virker.
Jeg har fået sådan en "fejl" der popper op hver gang jeg forsøger - men meld endelig tilbage hvis det lykkedes med andre programmer.
Darkheart skrev:Virker også på Zulu, det er da alt for smart. Takker for tippet. Lad os håbe den holder lidt. Så meget studerende er jeg alligevel.
Fandt et forum hvor de mente, at man har adgang til basis-pakken derinde, hvad den så indeholder. Desuden så jeg en som skrev, at de var i gang med at rette fejlen men det skal straffes så længe det kan!
mimic skrev:Nogen der har et program med crack så man kan optage derfra?
Og fraps funker ikke for mig! :S (ihvertfald ikke mere)
[EDIT]
Fandt et selv..
WM Downloader!
Hvis der er nogen der finder dette program i fuld version må de gerne smide det op!
Søg og du skal finde - har smidt programmet to gange herinde allerede
Jeg må være blind..
Jeg har søgt på alle indlæg fra dig der indeholdte: WM Downloader, wm og download...
Kan ikke finde noget link [EDIT]
Søge funktionen har været fucked :S
Søgte på præcist det samme 5 min efter - Nu er der resultat!
Takker!
mimic skrev:Nogen der har et program med crack så man kan optage derfra?
Og fraps funker ikke for mig! :S (ihvertfald ikke mere)
[EDIT]
Fandt et selv..
WM Downloader!
Hvis der er nogen der finder dette program i fuld version må de gerne smide det op!
Søg og du skal finde - har smidt programmet to gange herinde allerede
Jeg må være blind..
Jeg har søgt på alle indlæg fra dig der indeholdte: WM Downloader, wm og download...
Kan ikke finde noget link [EDIT]
Søge funktionen har været fucked :S
Søgte på præcist det samme 5 min efter - Nu er der resultat!
Takker!
Gode undskyldninger er der nok af, har lige delt 6 flasker "god" cava på den lokale, og kunne hurtigere finde det omtalte indlæg end en ædru Mimic.. Tror dine søgeskillz skal eftersøges.. Arrrhhh - get it.. haha.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.