FrZ skrev:Jeg har aldrig prøvet at drikke, da det er umodent og usundt, forstår slet ikke folk der gør det

Haha hvorfor tror jeg ikke på det
Kan huske et par episoder... MØØEGdkakÆLLINGER
DjMail skrev:Hvis man drikker for spruttens skyld så hedder man alkoholiker og skal have hjælp (dem er der btw 250.000 af i dk...)
Rent statistisk burde vi jo så ha' et par iblandt os? Hver 20 på brættet her er vel alkoholiker så?

Ahhh det matematik! Hjælp mig!
Rent personligt synes jeg det er meget ubehageligt at være så fuld at nålen hopper på vinylen men det er sket masser af gange... Væltede på cyklen og blev fundet en februar morgen af nogen der havde holdt fest. De ringede så til mine forældre så de måtte hente mig

Lige da jeg kom ind i bilen knækkede jeg mig... Gæt hvem der var sur?
Tågede 2 gange rundt i Rhodos natteliv... Den ene gang blev jeg vækket omkring kl 11 ved et pizzaria og jeg var stadig fuld kl. 16! Damn jeg havde det skidt! Anden gang som jeg ikke kan huske var der nogen svenskere som lige havde smidt penge i sådan en bokse-automat så kom jeg væltende forbi og slog til den inden de nåede det. Der var de så ved at bokse på mig istedet der kom jeg vist bare med den kølige bemærkning "Det er okay! Jeg arbejder her!" Så var jeg vist vaklet videre? Haha damn man er lattelig!
Jeg tror jeg kunne skrive en hel bog med ting jeg har lavet i en kæmpe brandert... Vammelt at være ubehagelig fuld alligevel sker det jævnligt og dagen efter må man krybe til korset og ringe til en ven for at høre hvad man nu har sagt af dumme ting eller gjort