Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg står og skal bruge sån en kasette adapter sån ret akut, jeg ved at der er massere af steder på nettet man kan købe den men det ville være super fedt hvis nogen lige kendte et sted i KBH man ku købe sån en fætter.
hmm har faktisk kun fundet sådan en stodder på nettet.
Fandt ingen biks i aalborg som solgte dem.
Men der må squ være nogle forretninger rundt omkring i landet som sælger dem, men lige hvad man skal kigge efter ved jeg ikke.
Jeg står og skal bruge sån en kasette adapter sån ret akut, jeg ved at der er massere af steder på nettet man kan købe den men det ville være super fedt hvis nogen lige kendte et sted i KBH man ku købe sån en fætter.
Har de sån noget i Fona på strøget mon??
Jeg så den i fona2000 på strøget i lørdags, da jeg selv skal til usa i en bil der ikke har CD. den koster 149 og det ville jeg ikke gi. Hvis du skal ind og kigge, så hænger den nede i kælderen helt nede i bunden på den anden side af audio kablernede og sandberg væggen.
Feffe skrev:
Jeg så den i fona2000 på strøget i lørdags, da jeg selv skal til usa i en bil der ikke har CD. den koster 149 og det ville jeg ikke gi. Hvis du skal ind og kigge, så hænger den nede i kælderen helt nede i bunden på den anden side af audio kablernede og sandberg væggen.