Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer
Redaktør: Moderators
Tror jeg ikke du skal være så bange for, med mindre de hurtigt sender en stak mix ud (til mig)Maunus skrev:Tak for uppet,
Fuck jeg er bange for at basshunters nye kommer til at hitte. :/
Nej seriøst - folk har skældt mig ud for at spille den nye.... og jeg spillede Boten Anna en 3-4 måneder før jeg blev bedt om at lade være
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
David Guetta - Love Is Gona (Fuzzy Hair Remix)
Justice - D.A.N.C.E. (MASTRKRFT Remix)
Roger Sanchez - Not Enough
Axwell - I Found You
Just Jack - Writers Block (Thomas Gold Remix)
Mark Knight & Dirty South vs. The Police - Black Spot On The Sun
Kurd Maverick - Let's Work
Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Yves Larock - Rise Up (Original + Remixes)
The Chemical Brothers - Do It Again
Booka Shade - Tickle
Audion - Noiser
Samuel L. Session - Can You Relate
Paul Ritch - Samba
Len Faki - My Black Sheep
Unklejam - What I'm Fighting For (Steve Mac Remix)
Digitalism - Pogo
Noget af det mit anlæg bliver udsat for pt. og sikkert også hen over sommeren.
1 ting i hvert fald sikkert jeg skal ikke hørt noget svensk dance musik til sommer
eller dance musik i det hele taget.
Justice - D.A.N.C.E. (MASTRKRFT Remix)
Roger Sanchez - Not Enough
Axwell - I Found You
Just Jack - Writers Block (Thomas Gold Remix)
Mark Knight & Dirty South vs. The Police - Black Spot On The Sun
Kurd Maverick - Let's Work
Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Yves Larock - Rise Up (Original + Remixes)
The Chemical Brothers - Do It Again
Booka Shade - Tickle
Audion - Noiser
Samuel L. Session - Can You Relate
Paul Ritch - Samba
Len Faki - My Black Sheep
Unklejam - What I'm Fighting For (Steve Mac Remix)
Digitalism - Pogo
Noget af det mit anlæg bliver udsat for pt. og sikkert også hen over sommeren.
1 ting i hvert fald sikkert jeg skal ikke hørt noget svensk dance musik til sommer
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Her kommer linket så til Dj_Roine_-_Ragnar_och_Trulsa_(Promo) efter utallige efterspørgsler (Eller i hvert fald 1)...
http://www.speedyshare.com/682126561.html
http://www.speedyshare.com/682126561.html
Det er meget sjovt at folk claimer det ene nummer efter det andet.
Det er specielt sjovt at folk mener at spotte det største sommer hit.
Mest komisk blir det når man tænker på at vi lever i en verden hvor folk sætter stor ære i at være individuel og unik. Men alligevel skal vi samles omkring musikken - til trods for at netop her sætter folk en store ære i at have deres egen musik smag (læs. myspace vader i "jeg har mit eget musik univers")
Nå det jeg egentlig ville frem til var:
Årets sommerhit er noget subjektivt og jeg er ret sikker på at dwr og jeg ikke har samme hit når sommeren er ovre.
Så den der med "årets danske..." pak den væk og skriv "mit yndlingsnummer blir nok,..... bla bla"
godnat
btw. Robb_G-12_Inch_Therapy_(Bass_Kleph_remix)-Promo_records <- blir det næste store sommerhit hos mig
Det er specielt sjovt at folk mener at spotte det største sommer hit.
Mest komisk blir det når man tænker på at vi lever i en verden hvor folk sætter stor ære i at være individuel og unik. Men alligevel skal vi samles omkring musikken - til trods for at netop her sætter folk en store ære i at have deres egen musik smag (læs. myspace vader i "jeg har mit eget musik univers")
Nå det jeg egentlig ville frem til var:
Årets sommerhit er noget subjektivt og jeg er ret sikker på at dwr og jeg ikke har samme hit når sommeren er ovre.
Så den der med "årets danske..." pak den væk og skriv "mit yndlingsnummer blir nok,..... bla bla"
godnat
btw. Robb_G-12_Inch_Therapy_(Bass_Kleph_remix)-Promo_records <- blir det næste store sommerhit hos mig
DjMail.. du har ret i at kåringen af ens personlige sommerhit ikke kan være andet end subjektivt, men som regel kommer der altid et track som bliver voldspillet hver sommer.
Tracks som Basehunter, Dragostea Din Tei, Las Ketchup, Mambo no5, Macarena, Maria, osv er vel ikke alle personlige favoritter men de er vel det nærmeste den brede befolkning vil karakterisere som sommerbaskere.
Det er sange de fleste folk vil begynde at nynne inde i hovedet bare ved at se navnet, fordi de har fået så mange spins. Det vil de nødvendigvis ikke selvom du selv har haft The Dandy Warhols som favorit..
Så det er da meget sjovt at gætte på hvilken der bliver den næste
Tracks som Basehunter, Dragostea Din Tei, Las Ketchup, Mambo no5, Macarena, Maria, osv er vel ikke alle personlige favoritter men de er vel det nærmeste den brede befolkning vil karakterisere som sommerbaskere.
Det er sange de fleste folk vil begynde at nynne inde i hovedet bare ved at se navnet, fordi de har fået så mange spins. Det vil de nødvendigvis ikke selvom du selv har haft The Dandy Warhols som favorit..
Så det er da meget sjovt at gætte på hvilken der bliver den næste
det er rigtigt at den brede befolkning ofte er ret nem at katagorisere med et stort sommer hit.
Men det er bare ikke hvad folk ligger op til i tråden. Der anser de deres egen musiksmag for at være universal og det selvfølgelig er deres favorit nummer der hitter
Og fy for helvede nogle numre du fik nævnt der. Kan du vaske dit tastatur med vand og sæbe!
Men det er bare ikke hvad folk ligger op til i tråden. Der anser de deres egen musiksmag for at være universal og det selvfølgelig er deres favorit nummer der hitter
Og fy for helvede nogle numre du fik nævnt der. Kan du vaske dit tastatur med vand og sæbe!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?