Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
det håber jeg da virkelig ikke, da min fætter købte 2 melody'er 1 samlet og 1 skilt af for 1500 eller der omkring det kommer nok an på hvor god stand den er
Nej det er han højest sandsynligt ikke. Det kunne være han var blevet 16 og dermed havde den lovlige alder for at køre på en sådan. Det kan også være han ikke lige har råd til at smide penge efter en bil, givet kørekortet allerede er i hus. Og sådan er der så mange ting, der kan nævnes. De fleste følger loven og er mere eller mindre ret fornuftige hvad enten det er fra et økonomisk eller personligt perspektiv.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har på fornemmelsen, at prisen for Honda Melody'er snart stiger drastisk. De er jo blevet kult. Det værste ved at købe Honda Melody er at finde en BLÅ mælkekasse til bagpå. Vi brugte jeg ved ikke hvor lang tid på at finde en kasse til en af mine venner.
Men tror sq ikke engang du skal op i de 1000 for at købe sådan en.
goafreak skrev: Det værste ved at købe Honda Melody er at finde en BLÅ mælkekasse til bagpå. Vi brugte jeg ved ikke hvor lang tid på at finde en kasse til en af mine venner.
Hvordan fanden kan det tage lang tid? De ligger da og flyder overalt :S [i nærheden af supermarkeder og 7/11 mv.]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak skrev: Det værste ved at købe Honda Melody er at finde en BLÅ mælkekasse til bagpå. Vi brugte jeg ved ikke hvor lang tid på at finde en kasse til en af mine venner.
Hvordan fanden kan det tage lang tid? De ligger da og flyder overalt :S [i nærheden af supermarkeder og 7/11 mv.]
Som djmail siger, er det de grønne. De blå er svære at få fat i
Ved i meget om knallerter nogle af jer? Jeg har en Suzuki Samurai stående som ikke gider starte, den laver ingen gnist, har skiftet en masse dele ud som skulle hjælpe på det men det hjælper ikke.
Benzinen har ikke noget med det at gøre, og når jeg skriver at jeg har skiftet en masse dele ud så er tændrøret nok en af de første ting jeg skifter ud samt andet.
Maunus skrev:
Benzinen har ikke noget med det at gøre,
det kan det sagtens sagde du ikke den havde stået længe?
har lige fundet min pocketbike frem igen, der skulle skiftes benzin i den før den gad noget!!!!
EDIT: okay kan se du ikke har skrevet den har stået længe, men stadig!
Maunus skrev:
Benzinen har ikke noget med det at gøre,
det kan det sagtens sagde du ikke den havde stået længe?
har lige fundet min pocketbike frem igen, der skulle skiftes benzin i den før den gad noget!!!!
EDIT: okay kan se du ikke har skrevet den har stået længe, men stadig!
Nej? Den kan ikke lave gnist, kan ikke se hvad det har med benzin at gøre.
--
Well, vi tror problemet ligger i fødespolen eller i dreje hjulet, men vi kan ikke helt finde ud af hvad der er galt, fødespolen er ny og jeg har prøvet med et andet svinghjul, den giver lidt strøm men det er alt for lidt den giver 0,20 eller sådan noget, og den burde give de 20 stykker mener jeg.