Gratis billeder

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Gratis billeder

Indlæg af Maunus »

Hej,

Jeg er begyndt at lave hjemmesider til folk, og jeg står og skal bruge nogle billeder, ville høre om i kender nogle hjemmesider som har nogle gode kvalitets billeder man gratis må bruge til egen hjemmeside, både af folk og natur.

Takker ;)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Smut ind på google og skriv free images. Så dukker der da en del hjemmesider op med billeder

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

http://www.sxc.hu/

brugte den meget dengang jeg lavede hjemmesider, der er meget blandet inde, mener at man skal betale for at få nogle af dem i høj res, men langt de fleste er gratis... var de ihvertfald dengang
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

langt de fleste på sxc er gratis, nogle har dog nogle begrænsninger du skal overholde (de tjekker dig ikke, men alt andet er fandme dårlig stil)
Derud over har nogle af dem et skema du skal udfylde for at få lov. så får du svar ret hurtigt fra photografen.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Takker mange gange, ser lidt på hjemmesiden om lidt.

Siden ser lovende ud!
Besvar