Allez...Vi er mestrene.. FC København - GULD
Redaktør: Moderators
Jeg overvejer at tage til Odense, finde den første trunte og give hende sådan et smækkys på vegne af byen. Så kan hun føde mine børn hvis OB ligeledes rykker FCMøgjylland længere ned i tabellen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ja, man bliver jo nødt til at hade på de andre hold når ens egne hold fejler totalt. Viborg og Brøndby i 1. divQrazyLeg skrev:Jeg overvejer at tage til Odense, finde den første trunte og give hende sådan et smækkys på vegne af byen. Så kan hun føde mine børn hvis OB ligeledes rykker FCMøgjylland længere ned i tabellen.
Forza Herning
Det er uanset om de fejler eller ej
Det had har eksisteret lige siden den dag fusionen blev dannet. Men det er jo også en mulighed.. Kan man ikke klare sig selv så henter man lige nogle andre til at løse problemerne. I diverse fremmedfjendske tråde herinde påpeges det hver gang at det er det kneb der tages i brug når en blegfed dansker er ved at komme op og slås med en med alternativ pigmentering. Follkene med alternativ pigmentering bliver meget hurtigt kaldt krystere og unfair for at gøre netop det.
- uden sammenligning iøvrigt. Jeg ville aldrig drømme om at flække ryggen, kvase kæben og spytte på den lidende indvandrer. De er jo ganske fornuftige når jeg møder dem...
Jeg skulle iøvrigt sige fra en randusianer at selvom de godt nok ikke har et superhold så har de i det mindste rockerne og en fast sendetid i Station 2.

Det had har eksisteret lige siden den dag fusionen blev dannet. Men det er jo også en mulighed.. Kan man ikke klare sig selv så henter man lige nogle andre til at løse problemerne. I diverse fremmedfjendske tråde herinde påpeges det hver gang at det er det kneb der tages i brug når en blegfed dansker er ved at komme op og slås med en med alternativ pigmentering. Follkene med alternativ pigmentering bliver meget hurtigt kaldt krystere og unfair for at gøre netop det.
- uden sammenligning iøvrigt. Jeg ville aldrig drømme om at flække ryggen, kvase kæben og spytte på den lidende indvandrer. De er jo ganske fornuftige når jeg møder dem...
Jeg skulle iøvrigt sige fra en randusianer at selvom de godt nok ikke har et superhold så har de i det mindste rockerne og en fast sendetid i Station 2.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!