Hvem er det lige der OPSØGER BALLADE ?????

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

Jeg bliver så pisse sur når den slags sker....

inde for 2 uger er 2 af mine venner blevet overfaldet af samme slags udlænning dog ikke på sjælland, men i århus... Ved ikke hva der sker for dem, men de er fandme blevet slemme mange af de udlæning og de prøver bare at skabe en masse respekt, ved at få det i medierne, så folk ved de er syge i hovdet og man ikke skal fucke med dem....
Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke sker nogle flere andholdelser, eller generelt mere styr på dem... den er jo gal i samtlige kvarter, f.eks. som nivå....

Jeg læste af de havde kastet med ild og brændt bildæk af, hvor der stod en gruppe på omkring 25 og så på.. Det er jo en form for medvirkne, så kan de lige så godt tage gele gruppen og smide ud af landet, vi har ikke en skid at bruge dem til, når de er inde i den kreds
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Perkerne forværre jo kun deres egen 'sag' ved at filme det. Jeg brugte også 'P' ordet, sorry. Jeg kunne sgu ikke holde mig så meget i ro som politimand i den situation. Flot indsats og svømmeklap herfra :)

Perkere spiller så smarte i flok, men 1 mod 1 er de jo intet. Det sydlandske temperament går mig så meget på. Man kan ikke se på 'deres' piger uden de spiller smarte og man kan intet hvis det stod til dem.

Jeg kommer ude fra en by nær Holstebro i vestjylland, hvor vi bøndere kun ventede på at det blev weekend for at komme i byen :)
Det var dengang hvor holstebro blev 'kåret' til at være Danmarks voldligste gå-i-byen sted. Bare man gav en skulder til en 'forkert' for at komme videre på de snævre diskoteker så var der slagsmål. Tilsidst gad man ikke engang vende sig om for at se på folk sloges, det var jo krotesk.

Men altså dengang var det så bøndere mod perkere, og perkerne prøvede men vi var for stærke til dem. Det var nu alligevel tider når man tænker over det. Men kun fordi det var fair fight, da perkerne var en flok og så hvis det gik udover en vestjyde, jamen så hjalp vi flere til så det blev fair.
Plus ingen gik med våben dengang. Som er sørgeligt, at man skal passe på folk der går med kniv i byen. Selv folk som ikke har intensioner om at bruge kniv, går med kniv for at beskytte sig selv.
He who dies with honor is a dead man!
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Re: .

Indlæg af wlt »

QrazyLeg skrev:
wlt skrev:Ja...

Og husk så, de er altså 10% af danmarks befolkning!
Ja og så generaliserer de sikkert også...
Er vel rigtig som du siger. men er det ikke fakta da ?
the sound won't listen!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Så fik jeg os set det klip. en ting er hunden går amok det ligger i hundens natur når folk høver deres stemmer og optræder trueden vil en hund tænde med det samme. men at ham naren der står med den ikke fjerner sig er for dumt men det er jo ren provokation og tegn på at han kun har den hund for en ting potens forlænger.

Men det er jo kun en gruppe der starter den ballade der og det er de kære drenge med deres store guld kæder og sluty bitches. Men sådan er det jo næsten hver gang der sker noget!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: .

Indlæg af QrazyLeg »

wlt skrev:
QrazyLeg skrev:
wlt skrev:Ja...

Og husk så, de er altså 10% af danmarks befolkning!
Ja og så generaliserer de sikkert også...
Er vel rigtig som du siger. men er det ikke fakta da ?
For det første er der kun 9% af befolkningen af Danmark, der er udlændinge eller efterkommere (til og med tredje generation). Din påstand med de 10% vil således indebære at det er samtlige udlændinge samt en procent danskere, der opfordrer til ballade, som nu overskriften på indlægget så ganske fint fremlægger det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

3 ord, skyd hele lortet
Slet mig
Besvar