Hey kommer i ikke forbi og besøger mig ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Will
Chart Attack VIP

Hey kommer i ikke forbi og besøger mig ?

Indlæg af Will »

Hvis i er friske så kunne det var et ret sjov event sådan for gamle minders skyld ;)

NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED
----------------->> ZONE Nightclub 25th of May <<--------------------
- Nyhed til alle fra Københavns-området som kunne tænke sig at komme til RaveMansion @ Zone!! KÆMPE PARTY-BUS tilbydes med afgang fra København. Bussen er en lækker specialombygget dobbeldækker med dansegulv, Dj-pult, bar, sofagrupper og meget mere så festen bliver på sit højeste. Der må drikkes egen øl og sprut ombord, og så er det ellers bare der festen starter. Vi gir' den gas til høj musik, danser og fester hele turen derned, og hjem igen.
Dette får du:
- 18.30 Afgang fra København i Party-Bus. (Opsamling undervejs)
- 21.00 Ankomst til Nakskov med fest i bussen mens den kører rundt i byens gader.
- 22.00 PRE-party på Diskotek ZONE til det fedeste musik KUN for busgæster.
- 23.00 Åbnes dørene, og 3 TOP Dj's gir' den MAX gas hele natten! DOBBEL UP i baren til kl. 01.00!!!!
- 05.30 Afgang mod København.
ALT DETTE FOR KUN 200,- KR. INKL. BUSTUR & ENTRÈ!!!!!!!!
----------->> Kontakt profil for mere info og tilmelding<<------------
NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED NYHED

TechTrance / Techno / Hardstyle all night!!!!
Dette er et Event som du IKKE må gå glip af: Kæmpe Lasershow inkl. DANMARKS STØRSTE LASER, indendørs fyrværkeri, letpåklædte dansepiger, tusindvis af knæklys, stribevis af gavekort til dkbn, levende ild, og så selvfølgelig en Dj-LineUp der virkelig sparker røv.

Så mød op til den største Tramperfest længe og mærk stemningen som gør Rave Mansion helt speciel!

Tjek WWW.RAVEMANSION.DK
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Vidste sgu ikke sådan et fedt event kom til Nakskov? tror lige jeg må kigge forbi når det sker, jeg bor jo i Nakskov ;)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Helt sikkert Will du kan godt regne med mig!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

kunne da være skægt, musikgenren er bare ikke min kop the.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jo, vi kommer IKKE forbi ... :p kommr først når jeg får min egen bus fra jylland...

//Rockstar - nu med coke hvide solbriller !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nogen som kommer i aften? (:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

fedt koncept.

dog må de gerne droppe dkbn gavekortne hehe :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Som man måske kan se ud fra dette tidspunkt, så kunne jeg ikke komme igår.

Men jeg glæder mig da til at høre om det var sjovt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

jeg var der igår.

Synes det var lidt overdrevet, desværre. Der var mange folk, det var fedt nok, og der var mange nye ansigter synes jeg, det var også fedt nok. Der lå knæklys over det hele, det var sådan okay, men det var sgu ikke noget stort, og deres lasershow var nu eller ikke det store, tror at det zone havde i forvejen var bedre? :S Det levende lys, var en enkelt lille fakkel som stod ved siden af DJ, musikken synes jeg var fed, og jeg tror også det var en fed aften igår for mange, men for mig som ikke gider stå og trampe, men gerne vil lytte med, så var det ikke lige mig.

Deres danse piger, må jeg desværre give et lille minus også. De sad i deres "VIP" hele aften, de havde deres ejet tøj på hvilket er helt okay men hvis de ville have haft gjort det lidt mere gennemført så kunne de have haft en fælles top på eller noget i den stil, man lagde slet ikke mærke til de var der.

tja, ved ikke hvad der ellers er at sige? (:
Besvar