Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
amh skrev:Hmm, RuneRK har da også lavet en version ? Eller er det remix af Fashion Victims ?
nok fordi det er Rune Rk og hans bror Johannes Torpe der er Fashion Victims, de går i øvrigt også under navnet Artificial Funk
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
jeg er sikker på det ikke var club mixet, den kørte i meget hurtigere bps, men goafreak, kunne du skaffe dj zola remix? du snakkede om det var noget hardstyle
hindsberg skrev:jeg er sikker på det ikke var club mixet, den kørte i meget hurtigere bps, men goafreak, kunne du skaffe dj zola remix? du snakkede om det var noget hardstyle
Please lad være med at skrive "techno", hvis du ikke ved hvad genren indebærer.
Som MAIL\\ havde gættet, så var det jo blot en eller anden grim euro-dance, NRJ-dance version du søgte.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
hindsberg skrev:jeg er sikker på det ikke var club mixet, den kørte i meget hurtigere bps, men goafreak, kunne du skaffe dj zola remix? du snakkede om det var noget hardstyle
harddance... SLET ikke hardstyle, men kan lige høre ham.