Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
100 ristede smøger hjemmefra... 50 stks jointpapir, en masse pot.. 10 stks bilbatterier plus et anlæg og det løse.... Ellers bare husk dankort og en masse kontanter... sådan har jeg klaret mig igennem roskilde 7 gange alt i alt... Gider ikke engang at tage mit eget telt med, det er jo roskilde spirit, man skal jo score tøser og sove hos dem... ses dernede..
PS drop megafonen, det er jo alt for meget skive beachparty over det....
Bilbatterier er nok en god idé! og så en ghettoblaster. Det var også en mulighed. Det er noteret ned. Hmm, vi bor i medarbejder Camping, så vi har lidt stille og rolige naboer (det havde vi sidste år..) så det der med folk urinerer og skider op af ens telt bemærkede vi heldigvis ikke noget til!
amh skrev:Bilbatterier er nok en god idé! og så en ghettoblaster. Det var også en mulighed. Det er noteret ned. Hmm, vi bor i medarbejder Camping, så vi har lidt stille og rolige naboer (det havde vi sidste år..) så det der med folk urinerer og skider op af ens telt bemærkede vi heldigvis ikke noget til!
Synes du burde bo ude i abeland istedet for medarbejdercamp Men det er da i orden, men bor man ikke i medarbejdercamp først når man har passeret de 30 år?
- Kommer det fra mig, som et år sov lige bagved grøn scene i et kæmpe villatelt og drinkbar ved siden af... Men synes ikke at det var så fedt, så ud igen i abeland... For at finde min lejrer, kig efter en stor roterende abe og en sang som handler om at være krigskorrespondent ps ligger nok i øst tæt på østindgangen...
LeG0lAsDK skrev:
Synes du burde bo ude i abeland istedet for medarbejdercamp Men det er da i orden, men bor man ikke i medarbejdercamp først når man har passeret de 30 år?
Haha, gider ikke folk som pisser på vores telt, og stjæler, og lige pludselig går ind i det forkerte telt i en brandert, osv. så vi betalte de søllede 150.- bo i medarbejder camp. Så der kan i finde os, højst sandsynligt med megafoner, og alt andet udstyr.
ps. vi har også planer om at tage party lyskæder med