Mangler LOTR: Battle for middle earth crack

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Devlen

Mangler LOTR: Battle for middle earth crack

Indlæg af Devlen »

Hej, jeg har så efter 2 døgn endelig downloadet spillet, og installeret ved at mounte med deamon tools, men kan ikke starte spillet, da den siger at jeg skal indsætte den rigtige DVD-ROM, og har forgæves forsøgt at finde en crack ..

Nogle der kan hjælpe ? :)

PS: det er nr. 1 (dvs. at det er ikke 2eren eller expansion; rise of the witch king)
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Hej, hmm har du læst reglerne ? :wink: Der står nemlig at du skal huske at tjekke de sider før du spørger, er rimelig sikker på man os kan finde den på en af de sider, men her er hvertfald en crack :D http://megagames.com/news/redir.cgi?aHR ... 9DRC5aSVA=

Når du har hentet filen skal du bar' udpakke, sætte ind, spille 8)
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Devlen

Indlæg af Devlen »

Mange tusind tak :)

Er ikke typen der har tid til at lede hunredevis af sider igennem for at finde noget, når det ikke engang er sikkert at jeg finder det :)

Så kan man jo ligeså godt spørge :)
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Og så sætte os andre til at lede ? :wink:
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

Devlen skrev:Mange tusind tak :)

Er ikke typen der har tid til at lede hunredevis af sider igennem for at finde noget, når det ikke engang er sikkert at jeg finder det :)

Hold kæft det var da latterligt sagt...
Tag dig dog sammen og få en anden livsindstilling, det er da noget lort at lukke ud.
Det tager fandme ikke mange sekunder at google.
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Fredetheman skrev:

Tag dig dog sammen og få en anden livsindstilling, det er da noget lort at lukke ud.
Lidt i samme dur som Fred, men målrettet søgning tager nok i reglen kortere tid end at skrive et indlæg her ;) som tidligere skrevet megagames.com er et godt sted at starte næste gang...
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Devlen

Indlæg af Devlen »

Fredetheman skrev:

Nu ligger landet sårn at jeg har søgt på google, og har endda spurgt m8's osv. Sry for ikke at skrive det ..

Men det hjælper ikke nogen at starte med at svine mig til. (Måske får det dig til at føle dig super sej og hevet over alle andre, men du er stadigvæk nok bare en lille dreng på 11 som knap nok kan nå sin lille pik for a onanere til et billede af sin mormor fra ferien til jylland)

Out
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Tja jeg brugte få sekunder ? og der er nok over 20 sider i reglerne, så din dårlige søgning på google er ik en undskyldning.. !
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Devlen
Til spil er det altid en god ide at følge op med megagames.com og gamecopyworld.com :)

Btw god spillelyst. Jeg købte det i sin tid men kom aldrig rigtig i gang desværre :(
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

hmm.. en anden gang kunne det også være en mulighed at tjekke www.gameburnworld.com :)..
Besvar