Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg vil gerne give dig en frugt af hat eller et stykke hat af papir eller noget andet, som et tillykke for du har lært at lave rigtige smiley'er der ikke vender forkert eller på anden måde ser homoerotiske ud.
Giv mig dit ønske, så opfylder jeg det!
Jeg vil gerne give dig en frugt af hat eller et stykke hat af papir eller noget andet, som et tillykke for du har lært at lave rigtige smiley'er der ikke vender forkert eller på anden måde ser homoerotiske ud.
Giv mig dit ønske, så opfylder jeg det!
Jeg synes faktisk at den her single er så tæskefed, så jeg overvejer at købe den original. Men jeg gider ikke ned i butik, så hvor på nettet kan den bestilles billigt? I love ya ... I freakin' fuckin' luv ya!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg nægter at give penge for at downloade musik. Det skal være originalt på CD med cover og hele pivtøjet. Der må være en online butik, hvor man kan bestille den, og få tilsendt med posten? Hvad er der af gode butikker der fører danske grupper?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
jeg tror det desværre ikke.. har ihverflad ik set de andre remix (strip lækker, boing) på andet end promo cder.. men smid endlig et link hvis du finder en fin udgave med "cover" osv. der kun en plastlomme + klisermækre på min promo
nco skrev:Jeg nægter at give penge for at downloade musik. Det skal være originalt på CD med cover og hele pivtøjet. Der må være en online butik, hvor man kan bestille den, og få tilsendt med posten? Hvad er der af gode butikker der fører danske grupper?
tror ikke du skal regne med at den kommer i butik, som endelig cd-udgivelse.. det er ingen af de andre Nexus remix heller ikk... så den er kun muligt at erhverve lovligt som mp3... desværre...