Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Både og... Synes de sender lidt tvetydig information ud. Ham Lucas forstår jo at presse citronen
Iøvrigt en ordentlig omgang lækre køb der. Jeg skal lige have fundet ud af om jeg nogensindende fik bestilt Scrubs S4 når jeg engang får ryddet op i mine film. Ellers skal jeg have smidt to Scrubs bestillinger afsted
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jo for pokker. Jeg glemte at skrive, at Hot Fuzz dobbeltdvden også blev bestilt via cd-wow.dk. Kun 164 kroner før voucher. Play vil have mere for den og så er det jo fedt at få filmen før den danske biografpremiere til en pris omtrent det samme som to biografbilletter
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz skrev:
Der lige fik bestilt Accepted, Gridiron Gang, Scrubs S5, Hustle S3, Drew Carey s.1, Seinfeld s.8 samt diverse musikopsamlinger fra Play igår
Må sige mig ret misundelig på drew carey og scrubs. kunne være man selv skulle se hvad pengepungen i maj kan klare
Jeg skylder da også et par af mine køb (eller en del af dem) at kunne hente dem først. Film Geek var en særforestilling ved Toronto Film Festival og er ikke lige den film der er promoveret udenfor de indre kredse. Heller ikke dvd-udgivelsen. Men så hentede jeg den da den lød ret god og vupti, to uger efter dumpede den ind af brevsprækken i mere fysisk tilstand.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Helt klart. Både Weeds, Scrubs og Futurama ville jeg nok ikke ha købt, hvis ikke det var for at man havde muligheden for at se serierne fra de store amerikanske tv-selskaber.
Man kunne selvfølgelig vente til de danske kanaler får dem, men gider simpelthen ikke planlægge mit liv efter en tv-serie, så hellere se det når man har tid.
Den Scrubs season 5 R2 på Play.com er det også med danske undertekster? for så er det da derfra jeg skal have bestilt mit eksemplar!
BTW. mit yndlingsafsnit er S06E06 My Musical - Jeg har altid været en 'sucker' for musicals og det afsnit er en rigtig god tribute til musicals (håber der kommer kommentarspor til det afsnit på season 6 dvden når den kommer engang næste år...)
Problemet er, at der ikke står noget om undertekster på de sites. Men de rene r2 plejer kun at være med engelske undertekster, hvor r2/r4 hele tiden har været med danske tekster.
Der står dog ikke noget om danske undertekster denne gang hverken på Club Raccoon, Play, cd-wow eller ezydvd.au
Til gengæld kan du få r2/r4 udgaven til 201 kroner inkl porto på cd-wow.dk
Men vi får nok snart brok over, at vi er på vej væk fra Morten Koldings oprindelige emne.
...
Det var mere fordi Morten Kolding, Kandy Flozz, 9 formerly known as Kandy Flozz/Morten Kolding skældte ud over musiktyverierne og nu snakker vi om købte dvdskiver. Det fortjener næsten en tråd for sig.
Jeg har lige fået reddet en del billeder fra en gammel ødelagt harddisk. Der er nogle sjove billeder imellem, som jeg regner med at smide op i løbet af de næste par dage. De giver et godt bevis på, hvorfor CA er som det er
...