Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Mangler noget tøj til lidt "fint" brug, og har tænkt på en tynd strik trøje også have en kortærmet skjorte på inden under, eller bare en fed t-shirt med et pænt mønster?
Har kigget i Butler og streetammo..
Nogle der kender nogle butikker i Aalborg som man skulle kigge ind i for at finde noget af ovenstående??
Max pris for en T-shirt er nok 350,-
Med det andet ved jeg ikke helt hvad jeg vil give.
Mr. Johs ude i City Syd har måske det du søger. I bund og grund er det samme kæde som Butler (og butikken ved siden af), men de fører lidt andre mærker. Eneste problem er måske de maks. 350,- kr, men tag derud og kigge.
Ellers må Wrangler da have sådan noget kluns. Jeg mener den ligger inde i en af gåderne. Har personligt aldrig sat mine ben i butikken i Aalborg da jeg ikke kan fordrage deres tøj. Men den i Viborg har ihvertfald kluns i den prisklasse, så mon ikke samme butik i Aalborg har det
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail skrev:cookie måske, men ikke min opfattelse af fint tøj.
Har også anført det i "", altså jeg plejer normalvis ikke at gå i strik trøjer med skjorter inden under.. Men altså vidste ikke lige hvordan jeg skulle beskrive..
Hvor henne kan man få sådan en?
Er der egentlig mange fra CA der bor i Aalborg/ Aalborg området.
DjMail skrev:cookie måske, men ikke min opfattelse af fint tøj.
Har også anført det i "", altså jeg plejer normalvis ikke at gå i strik trøjer med skjorter inden under.. Men altså vidste ikke lige hvordan jeg skulle beskrive..
Hvor henne kan man få sådan en?
Er der egentlig mange fra CA der bor i Aalborg/ Aalborg området.
Sand og samsø har lavet en del. selv Peak P har lavet en super lækker en..
tror bare du skal ind i en tøj butik så er de over alt.. husk skjorte og slips og v-hals i trøjen, og gerne i lyserød og grå farver