Har i Strandformen?
Redaktør: Moderators
Jeg er blot erotisk... men har det helt på samme måde med mine håndvægte.raffay skrev:Jeg er ikke fed, bare erotisk buttet. Og mine 10kg vægte er ved at tage livet af mig bare jeg stirrer på dem!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PLEASE lad være med at poste billeder af jeres overkroppe og lign. Så bliver det her da for ALVOR GayAttack!
Jeg mener det.. BAN den første der gør det, det er simpelthen for klamt! Ellers bliver det næste: "hvor lang er din pik i stiv tilstand - post billeder". FAR OUT!!!!
Udover det.. Strandformen.. Tja.. Har aldrig haft en mere muskuløs krop end jeg har for tiden, dog halter "formen". Jeg har ikke fået løbetrænet i 6 mdr - så min kondi er i bund.
Ang. hudfarven - "WHITEPOWER"! Den brune farve er kun med til at hurtig forældning og give hudkræft... Hvem er dog interesseret i dette?
Har man en pæn nok krop, behøver man absolut ikke farve - i American History X, hvor han er hvidere end et spøgelse, ser han jo absolut ikke grim ud. Måske et mindre nazi kors på brystet, men det er jo en smagssag ;P
Jeg mener det.. BAN den første der gør det, det er simpelthen for klamt! Ellers bliver det næste: "hvor lang er din pik i stiv tilstand - post billeder". FAR OUT!!!!
Udover det.. Strandformen.. Tja.. Har aldrig haft en mere muskuløs krop end jeg har for tiden, dog halter "formen". Jeg har ikke fået løbetrænet i 6 mdr - så min kondi er i bund.
Ang. hudfarven - "WHITEPOWER"! Den brune farve er kun med til at hurtig forældning og give hudkræft... Hvem er dog interesseret i dette?
Har man en pæn nok krop, behøver man absolut ikke farve - i American History X, hvor han er hvidere end et spøgelse, ser han jo absolut ikke grim ud. Måske et mindre nazi kors på brystet, men det er jo en smagssag ;P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Personligt vil jeg nu ikke kalde mig "strandklar" ...ihvertfald ikke i den betydning I ligger i ordet.. 
Vejer nok "et par" kilo for meget
..og min hudfarve på alt andet end arme og ansigt leder nok nærmere tanken hen på snemand end strandløve..! 
Men nu har jeg heller aldrig været typen der render rundt i bar overkrop og flasher sixpack..eller mangel på samme..
Men træner da stort set hver morgen, så det med kropsbygningen skulle da gerne gå den rigtige vej..
Og ja.. jeg vil gi' FrZ ret... hold venligst billederne væk fra CA..
Vejer nok "et par" kilo for meget
Men nu har jeg heller aldrig været typen der render rundt i bar overkrop og flasher sixpack..eller mangel på samme..
Men træner da stort set hver morgen, så det med kropsbygningen skulle da gerne gå den rigtige vej..
Og ja.. jeg vil gi' FrZ ret... hold venligst billederne væk fra CA..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
FrZ skrev: Har man en pæn nok krop, behøver man absolut ikke farve -
... er man derimod fed, er det bedst hvis man er neger
Jeg holder med Sushine (den lille sukkermås) : Kageform!
Springform kan anbefales - den kan spændes ind efter behov...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Hvorfor er det godt inden man begynder at pumpe? Man kan vel også pumpe og dyrke cardio ved siden af?mimic skrev:Kardio træning er altid godt inden man går igang med at pumpe!
Især hvis man har lidt fedt hist og her!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Kan du nemt!Deejay_Wonder skrev:Hvorfor er det godt inden man begynder at pumpe? Man kan vel også pumpe og dyrke cardio ved siden af?mimic skrev:Kardio træning er altid godt inden man går igang med at pumpe!
Især hvis man har lidt fedt hist og her!
Men for mit vedkommende har jeg det bedre med at tage en omgang cardio inden jeg begynder på noget!
Forskelligt fra person til person.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?