Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Som overskriften lyder er jeg lidt interesserde i at se om i har gjort noget ud af kroppen inden man skal på stranden.
Hvis i har det og er ved at have et fornuftigt resultat må i gerne poste billeder
Jeg har ikke trænet så lang tid, men er selv igang med at cutte dvs. spise mindre og få fjernet lidt fedt rundt omkring, især der hvor bajerne har gemt sig
Jeg ville derfor vente med at poste billeder af mig selv til senere, men ville gerne se jeres andres resultater?
Hvid som en maddike, mager som Kipketer... Tror bare jeg beholder den farve og form. Chancerne for at finde mig på en strand eller gå rundt i bar overkrop i offentligheden er lige så store som at opleve Sebastian Dorset og Søs Egelind sige noget intelligent i "Gu'skelov du kom". Dvs ret usandsyligt
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg er også i gang med at cutte lidt inden vi skal på sommerferie. Har købt noget 95+ protein som jeg spiser om morgenen - middag lidt rugbrød og aftensmad består som regelt af nogle grøntsager samt fedtfattigt kød. Ud over det spiser jeg frugt (ikke godt med alt det frugtsukker, men hvad fanden)
Jeg vil ikke poste billeder af mig selv, men kan angive nogle stats:
Deejay_Wonder skrev:jeg er også i gang med at cutte lidt inden vi skal på sommerferie. Har købt noget 95+ protein som jeg spiser om morgenen - middag lidt rugbrød og aftensmad består som regelt af nogle grøntsager samt fedtfattigt kød. Ud over det spiser jeg frugt (ikke godt med alt det frugtsukker, men hvad fanden)
Jeg vil ikke poste billeder af mig selv, men kan angive nogle stats:
man skal sq da ikke poste billeder af ens overkrop. Det er jo for tøse pigebørn, dem har vi da kun enkelte stykker af her på CA? add, gider ikk se jeres grimme fede øl-vomme!!
Bokser 3 gange om ugen og styrketræner 3 gange om ugen. Er ikke stor som sådan(er dog helt tilfreds med hvordan jeg ser ud), men har en fedtprocent på under 12, en farve så jeg tit bliver forvekslet med at være udlænding og så slår jeg som en hest sparker
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
kloojve skrev:jeg har aldrig haft en så rund mave som nu.. så jeg tror jeg venter til sommer.. og lægger mig en måned eller 2 i solen.. og sveder det hele af..
Men vi skal på stranden os to igen iår...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!