"Mary har født en papkasse SÅÅÅ stor."
Han illustrerer en kasse. Først horisontalt og derefter vertikalt.
Uanset hvad, så rager det ikke mig hvad kongefamilien går og laver.
Redaktør: Moderators
Jeg skrev intet med om det skulle på TV eller ej. Synes bare at det er elendigt, at det skal fylde vores hverdag i den grad. Fatter ikke at folk finder det interessant på nogen måde, især ikke når der er så mange andre interessante emner der BØR!!! diskuteres.DjMail skrev:FrZ hvad der er vigtigt i samfundet defineres vel ud fra hvad fra folket der ser TV kanalen finder vigtigt. Og du kan være helt sikker på at der var flere der så TV kl 10.30 da ungen blev vist frem, end der er i morgen kl. 10.30.
For mig er det fint nok at de rydder program fladen en formiddag, hvis der er mange som gerne vil se live foto af den lille nye, så er det fint med mig at de kan få lov til dette.
Sjovt som folk kan hidse sig op over at der bruges så få timer på en fødsel, i forhold til hvor mange timer deres spildes i tv med ligegyldige reality shows, fodbold kampe, OL, tour de france, film osv.
Ifølge dig FrZ hvad burde så have lov til at blive vist i TV ?
Min farmor elskede kongehuset og ville sikkert have set den live udseendelse fra rigshospitalet, men tvivler på hun ville sidde og se reality tv eller tour de france. Så for hende ville fødslen være en del vigtigere end så meget andet.
Men hvis det kun er vigtige ting der skal være i TV frz er det så kun død og ulykke vi skal se i TV ? lige mixet med en smule politik fra folketinget, EU parlamentet osv ?
For så blir det kraftedme kedeligt at se TV
jeg citerer dwr fra en anden tråd:FrZ skrev:Helt ærligt, er der så ikke andre og vigtigere ting i vores samfund man bør koncentrere sig om - end kongehuset?
Meget muligt at det rydder noget ligegyldig TV - men burde man ikke bruge sådanne lejligheder til at fokusere på de problemer der er i vores verden - krig, forurening, hungersnød osv.
Jeg brækker mig over folk, som mener at det er "vigtigt" at kongehuset har spyttet en unge ud. Der er ikke noget så ubetydende som kongehuset, de er bare samfundsnassere i ekstrem grad. Who gives a flying fuck? Deres liv er mig så irrelevant, som noget her i landet kan blive.
Ville ønske at medierne prøvede at fokusere på de rigtig vigtige ting her i verden, og ikke bare klamt pladder pis.
Ligeså meget tillykke til Mary og Frederik, som til ALLE andre der har født og vil føde. - mere er der ikke i den historie.
- Håber hun bliver en Paris Hilton-coke-so!
dwr skrev:<insert_the_above>