Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Til jer der er betting interesserede eller bare vil lave en ekstra mønt uden det helt store arbejde ; )
Jeg har fundet en side på nettet som jeg har fulgt den sidste måneds tid.. På denne side får man tips fra en Amerikans ekspert og han rammer ca 7 af 10 handicap NBA odds.. Hvilket har givet mig et pænt overskud
hvis nogle af jer ku være interesseret i at høre mere så pm mig og så ka jeg forklare jer nærmere om det og smide link til jer : )
Men smid mig en PM så vil jeg da tage en kigger på det, fjerner selvfølgelig enhver form for referer der måtte være i linket, som en konsekvens af du prøver at pakke ind at du kan tjene penge på det.
Eller nej vent? Hvorfor kan du ikke bare poste linket her?
jeg synes på det sidste at mange emner er blevet fluekneppet noget så godt og grundigt igennem med formodninger, latterlige kommentarer og gætterier der tit ender i svinere. Hvis manden (læs drengen) vil tjene penge på at han inviterer jer, så lad være med at skriv til ham, simpelt er det.
Der er intet i hans post der indbyder til at man skal slå over i den tone der er blevet anslået her i tråden, og som jeg ser det kommer han med et godt råd, som man kan følge eller lade være. Meningen er vel god nok
det må du ikke spørge mig om. Jeg ser bare ingen grund til at manden skal nedgøres på den måde uden han har en chance for at forsvare sig. Vent nu og se hvad han skriver
kan heller ikke se hvorfor han ikke bare poster linket her? hvis det bare er noget alle kan tjene på!
hvis det tilgengæld er noget man skal "sættes" lidt ind i, kan det jo godt kræve en pm, og da det er en pm han kræver, tror jeg der ligger noget bag!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.