Nop, 108. Ghostbuster er den sidste...Jinsenu skrev: Og så bare lige for at være en flueknepper, så er det faktisk kun 107 medlemmer der fejrer det idag
5 års jubilæum for Chart Attack
Redaktør: Moderators
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
Jeg har åbenbart været langsom til at komme fra det midlertidige board over på dette? Kan jeg faktisk ikke forstå, det kan ikke passe at har levet flere måneder uden CA, så jeg skiftet bruger eller sådan noget :s
Men ja tak for de mange år efterhånden, har sgu været på CA siden jeg gik i 6. klasse og ja jeg er 19 nu, det er nu en god sjat år
Men ja tak for de mange år efterhånden, har sgu været på CA siden jeg gik i 6. klasse og ja jeg er 19 nu, det er nu en god sjat år
Ikke for at blande malurt i bægeret, men vi nåede faktisk 100.000 indlæg før det, der er nævnt i denne tråd.
Boardet har jo været nede et par gange i løbet af dets levetid, og der er røget nogle indlæg hver gang. Men 100.000 indlæg er stadig flot.
Imponerende er det dog når vores admin-kvartet nco. Qrazyleg, Feffe og Yakuza_MaB har skrevet mere end 10% af alle indlæg på boardet.
Til gengæld er det skræmmende, at Chreddy i løbet af lidt over et år nærmer sig de 2% af alle skrevne indlæg på boardet. Mine egne 1½ procent har immervæk taget fem år at skrive.
Boardet har jo været nede et par gange i løbet af dets levetid, og der er røget nogle indlæg hver gang. Men 100.000 indlæg er stadig flot.
Imponerende er det dog når vores admin-kvartet nco. Qrazyleg, Feffe og Yakuza_MaB har skrevet mere end 10% af alle indlæg på boardet.
Til gengæld er det skræmmende, at Chreddy i løbet af lidt over et år nærmer sig de 2% af alle skrevne indlæg på boardet. Mine egne 1½ procent har immervæk taget fem år at skrive.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
Så vil jeg da egentlig godt have lov til at benytte lejligheden til at undskylde:
Kode: Vælg alt
Indmeldt: 22. apr 2002
Indlæg i alt: 4449
[4.38% af alt / 2.44 indlæg per dag]
Find alle indlæg skrevet af QrazyLegwww.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Spamm0r !! !!QrazyLeg skrev:Så vil jeg da egentlig godt have lov til at benytte lejligheden til at undskylde:
Indmeldt: 22. apr 2002 Indlæg i alt: 4449 [4.38% af alt / 2.44 indlæg per dag] Find alle indlæg skrevet af QrazyLeg
<---------------------------->
§1 I'm always right
ej det er nu ik helt 2%3dotz skrev:..Til gengæld er det skræmmende, at Chreddy i løbet af lidt over et år nærmer sig de 2% af alle skrevne indlæg på boardet..
Indmeldt: 08. jan 2006
Indlæg i alt: 1785
[1.76% af alt / 3.80 indlæg per dag]Man behøver altså ikke skrive bare fordi man er herinde, man kan godt bare kigge og så kun ydre sig, hvis man har noget man vil af med, ikke bare fordi man er herinde.chreddy1 skrev: men jeg vil da godt indrømme at jeg har været meget aktiv herinde i den periode jeg har været her.. er ca herinde 2-3 gange om dagen..
Jeg er personligt herinde meget mere end 2-3 gange dagligt, derfor betyder det jeg at jeg har 10000 indlæg
§1 I'm always right
Alle kan vel være aktive når de skriver:
"Kan du uploade den?", "Upload den lige"
Men men lidt stats for mig:
Så jeg har da været med i over 2 år nu - Og for pokker det har været spas!
Iøvrigt var min første post dette:
Samtidig kan jeg også sige at jeg også er herinde mere end et par gange om dagen, men skriver da ikke nødvendigvis noget!
Men men lidt stats for mig:
Indmeldt: 09. apr 2005
Indlæg i alt: 807
[0.79% af alt / 1.08 indlæg per dag]
Iøvrigt var min første post dette:
fra http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... highlight=Det er ikke nødvendigt med verisign!
Man kan bare skrive: http://www.xn--nrdet-vua.dk
så kommer man også ind..
Samtidig kan jeg også sige at jeg også er herinde mere end et par gange om dagen, men skriver da ikke nødvendigvis noget!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Ihh, skulle lige edit mit indlæg lige efter jeg havde skrevet og skrive det, men det måtte jeg ikke fordi du havde postetmimic skrev:Alle kan vel være aktive når de skriver:
Jeg tror at 70% af hans indlæg står der det i
§1 I'm always right
Gad også godt se hva hans første post var!JayJay^^ skrev:Ihh, skulle lige edit mit indlæg lige efter jeg havde skrevet og skrive det, men det måtte jeg ikke fordi du havde postetmimic skrev:Alle kan vel være aktive når de skriver:
Jeg tror at 70% af hans indlæg står der det i
EDIT
Hans første post var:
Og den anden:hvorfor smider i dem ikk på www.rapidshare.de ?? der bliver de da i noget længere tid..
Det er da humor!syns ik det virker mere..! smid det op igen
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?det sir jeg heller ik man behøver at gøreJayJay^^ skrev:Man behøver altså ikke skrive bare fordi man er herinde, man kan godt bare kigge og så kun ydre sig, hvis man har noget man vil af med, ikke bare fordi man er herinde.chreddy1 skrev: men jeg vil da godt indrømme at jeg har været meget aktiv herinde i den periode jeg har været her.. er ca herinde 2-3 gange om dagen..
Jeg er personligt herinde meget mere end 2-3 gange dagligt, derfor betyder det jeg at jeg har 10000 indlæg
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Lidt andet nostalgi som sætter tingene i perspektiv.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... highlight=
Og her sidder jeg så i dag, 4 år senere, med en 11 mbit forbindelse til samme pris
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... highlight=
Og her sidder jeg så i dag, 4 år senere, med en 11 mbit forbindelse til samme pris

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Lol, det er sgu god læsning... Tror det er en af de første tråde herinde hvor jeg praiser DTS... Men bestemt ikke den sidste.
Btw. synes du selv det er sindsygt at hente dvdr?
Btw. synes du selv det er sindsygt at hente dvdr?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!