Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hey,
Overvejer at købe en brugt LV vare som desværre er gået op en af sygningerne, men jeg har hørt noget om at LV går så meget op i deres sygninger så hvis man har købt en vare af dem som er gået op i sygningen, kan man få den byttet.
Nogle som ved om det bare er "rygter" eller om det faktisk er noget de benytter sig af?
Nej for der findes jo ingen kopier af Louis Vuitton.
Maunus jeg har min kones lyserøde LV plastiktaske til salg. Jeg lover dig, den ikke er gået op i syningerne, så du skal få den til 500.- for den er naturligvis ægte.
Maunus tænk dig om. Louis Vuitton går ikke op i syningerne. Det gør kopierne. Skulle en ægte virkelig gå op i syningen, så er det en i en LV butik og beklage dig.
Og så håbe de ikke melder dig for at medbringe en falsk LV artikel.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Forstod ikke den første halvdel af din post.
Har heldigvis ikke noget falsk LV, tænke mig om? Hvorfor det? Synes at have læst at LV er kendt for deres kvalitet og de ligger meget vægt på at deres syninger er ens i begge sider (f.eks. højre og venstre kant på en pung)
Ved at den ikke er fake, det er en af mine bedre venner jeg blev tilbudt den af, og har set den og tror der er forståelse for hvorfor den er gået op (:
Og hvordan ved du så det? har han bon?
Det kan jo være han også har hoppet på at den IKKE var fake, og så sælger den videre til dig i troen om at den ikke er fake. Men hvis han ved den er fake er han et røvhul
EMR
Så det var han sgu.
Mener han har sagt han har en bon, går på efterskole med ham og snakker så meget med ham så ved han ikke ville tage røven på mig, og ved han har meget andet som ikke er fake og han fortæller mig hvis han skulle få noget som er fake (;
Jeg sagde det ikke for at disse din ven, men bare for at hjælpe. Nogle folk kan godt virker lidt snævertsynet til tider, som man siger, Hvis det er for billigt til at være sandt, så er det nok også..
kan sgu ik helt huske den hehe.