TILLYKKE til den danske kongelige familie.
Redaktør: Moderators
TILLYKKE til den danske kongelige familie.
Så fik den kongelige familie en lille ny prinsesse..
Et stort tilltykke til dem.. Held og lykk.. 
Bare rolig. Dem er der mange af herinde. Til os andre kan vi glæde os over denne lykkelige begivenhed.
Når nogle af de unge CA'ere herinde engang bliver forældre, så skal du se, hvordan vi poster det ene indlæg efter det andet omkring endnu en unge vi skal betale børnepenge til, som ender på bistand.
Glæd jer dog over denne lykkelige begivenhed. At det er en royal fødsel gør ikke selve begivenheden mere værd, men opmærksomheden er bare større.
Sagde ... som har to vennepar, der begge er blevet forældre indenfor de sidste 3 uger.
...
Når nogle af de unge CA'ere herinde engang bliver forældre, så skal du se, hvordan vi poster det ene indlæg efter det andet omkring endnu en unge vi skal betale børnepenge til, som ender på bistand.
Glæd jer dog over denne lykkelige begivenhed. At det er en royal fødsel gør ikke selve begivenheden mere værd, men opmærksomheden er bare større.
Sagde ... som har to vennepar, der begge er blevet forældre indenfor de sidste 3 uger.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
bukkebrusen
- Captain
Ja fuck, hvor er det bare klamt. Eller hov, gu er det da ej. Kongefamilien er en del af vores historie om man kan lide det eller ej. Jeg syntes det er fint at vi kan beholde sådan en ting fra gammel tid. Det med at de koster mange penge..Tjaa Spørgsmålet er om forretningen ikke godt kan løbe rundt. De skaber da en del omtale i den udenlandske presse når de er på rejse. De har også før hjulpet danske firmaer i udlandet. Og så skal man heller ikke glemme alle turisterne, der kommer og ser på deres små huse ;p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Nu er det ikke for at overfortolke noget... Men det er ikke nogen tilfældighed at vi i vores familie har følgende fødselsdatoer jeg lige kan huske:
Undertegnede er født på dagen i dag, og Zlinky har samme dag som Prins Henrik. Mine forældre snakkede noget med et par andre datoer der passede ind med de kongelige... Er vi den almene borger overlegne? Jeg vil sige at vi er.
Og endnu engang er det ikke at overfortolke noget. Det er jo miraklet "mig" vi snakker om - tænk lige over den
Undertegnede er født på dagen i dag, og Zlinky har samme dag som Prins Henrik. Mine forældre snakkede noget med et par andre datoer der passede ind med de kongelige... Er vi den almene borger overlegne? Jeg vil sige at vi er.
Og endnu engang er det ikke at overfortolke noget. Det er jo miraklet "mig" vi snakker om - tænk lige over den
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Personligt ser jeg det som en glædelig nyhed, når det "går godt" for et dansk brand, hvis man kan snakke om en fødsel på så materialistisk måde. Jeg synes det er fint at vi har fået én mere i den danske kongefamilie, og fik da et lille smil på, da jeg hørte det blev en velskabt lille pige. Tillykke til Frede og Mary.
Noget helt andet der bekymrer mig en hel del mere er når jeg hører venner irl og nogle herinde fra sige at det bare er mega nederen at man rykker andre programmer, rydder sendeflader pga. begivenheden og jeg skal komme efter dig. Det får mig kun til at tænke én ting: damn et trivielt og nærmest sørgeligt liv, hvis det kan få folk til at brokke sig i sådan en grad, bare fordi der ikke kommer det i smadderkassen som der plejer at gøre. Who cares, man burde kunne få dagen, eller måske ligefrem ugen, til at hænge sammen alligevel, men okay, who am I to judge. Det fik mig bare til at tænke lidt.
Intet skrevet er ment som noget personligt angreb på nogle der har ytret noget lignende i tråden, som jeg har svinet. Blev bare træt af at høre mine venner trashtalke kongehuset, og så kunne samme tur ligeså godt komme her, som kom til dem.
Fortsat god weekend.
Noget helt andet der bekymrer mig en hel del mere er når jeg hører venner irl og nogle herinde fra sige at det bare er mega nederen at man rykker andre programmer, rydder sendeflader pga. begivenheden og jeg skal komme efter dig. Det får mig kun til at tænke én ting: damn et trivielt og nærmest sørgeligt liv, hvis det kan få folk til at brokke sig i sådan en grad, bare fordi der ikke kommer det i smadderkassen som der plejer at gøre. Who cares, man burde kunne få dagen, eller måske ligefrem ugen, til at hænge sammen alligevel, men okay, who am I to judge. Det fik mig bare til at tænke lidt.
Intet skrevet er ment som noget personligt angreb på nogle der har ytret noget lignende i tråden, som jeg har svinet. Blev bare træt af at høre mine venner trashtalke kongehuset, og så kunne samme tur ligeså godt komme her, som kom til dem.
Fortsat god weekend.
Bubbie jeg har helt samme holdning som dig.
Derforuden er jeg royalist. Mener faktisk der er en tråd herinde der omhandler kongehuset, hvor jeg ytrer min mening.
Derforuden er jeg royalist. Mener faktisk der er en tråd herinde der omhandler kongehuset, hvor jeg ytrer min mening.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Det var nu heller ikke ment 100% bogstaveligt, mere i retning af, at det (ifølge mig, og ja, det er sjovt nok den holdning jeg har, og den kan ikke rykkes synderligt) er en ordentlig omgang overhypet pis hver eneste gang der sker noget indenfor kongefamilien - det er sgu lige før EBs forside bliver ryddet såsnart de første druer på Henriks druemarker kommer frem.Bubbie skrev:Noget helt andet der bekymrer mig en hel del mere er når jeg hører venner irl og nogle herinde fra sige at det bare er mega nederen at man rykker andre programmer, rydder sendeflader pga. begivenheden og jeg skal komme efter dig. Det får mig kun til at tænke én ting: damn et trivielt og nærmest sørgeligt liv, hvis det kan få folk til at brokke sig i sådan en grad, bare fordi der ikke kommer det i smadderkassen som der plejer at gøre. Who cares, man burde kunne få dagen, eller måske ligefrem ugen, til at hænge sammen alligevel, men okay, who am I to judge. Det fik mig bare til at tænke lidt.
Er fuldstændig enig med goafreak.
Kan ikke passe man siger noget positivt uden at man bliver fuckt ned af andre folk som har ondt i røven.
en person har lyst til sige tilykke til en kongelig eller hvad fanden det nu er af positiv ting man har lyst til at sige, så er der altid en der skal være bæskubberen og ødelægge emnet fuldstændig. altså hvis man ahr noget negativt, så hold det dog for dig selv for fanden... Synes du er ufatteligt at der er sket noget godt også synes personen at det skal ud det er fint, men lad nu være med at være en bæskubber og skriv noget lort som "bahh" eller "en til vi skal betale skat til" eller hvad personen nu skrev.
Og Tilykke til det kongelige par med deres nye princesse og håber hun bliver HAMMER HOT!!!
Kan ikke passe man siger noget positivt uden at man bliver fuckt ned af andre folk som har ondt i røven.
en person har lyst til sige tilykke til en kongelig eller hvad fanden det nu er af positiv ting man har lyst til at sige, så er der altid en der skal være bæskubberen og ødelægge emnet fuldstændig. altså hvis man ahr noget negativt, så hold det dog for dig selv for fanden... Synes du er ufatteligt at der er sket noget godt også synes personen at det skal ud det er fint, men lad nu være med at være en bæskubber og skriv noget lort som "bahh" eller "en til vi skal betale skat til" eller hvad personen nu skrev.
Og Tilykke til det kongelige par med deres nye princesse og håber hun bliver HAMMER HOT!!!
Cathrine har fødselsdag samme dag som Prins Nikolai ...QrazyLeg skrev:Nu er det ikke for at overfortolke noget... Men det er ikke nogen tilfældighed at vi i vores familie har følgende fødselsdatoer jeg lige kan huske:
Og ja, selvfølgelig er vi den almene borger overlegne - men det ville vi også være alligevel.
Tilbage til topic, så er jeg personligt også pisseligeglad med kongehuset og alt det der... det er der, det er fint nok. Det er der ikke, og det er fint nok. Men tror nu stadig at vi tjener lige så meget som vi bruger på dem.

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?