Hej,
Jeg har rodet lidt rund på nettet efter en DVD ripper til en masse musik-video dvd'er jeg har liggende...
Er så træt af at de skal en tur i pc'en hver gang jeg gerne vil se live tv2, robbie eller andre...
Programmet skal jo selvfølgelig kunne opdele dvd'en i flere sektioner...
Så derfor ville jeg lige høre jer om i kan anbefale en jeg skulle prøve...
Fortsat go' dag...
Bedste program til at rippe Musik-Video Dvd'er med?
Redaktør: Moderators
Den skal jeg lige have lidt mere styr på.
Du vil gerne rippe en musikdvd således den ikke skal i computeren hver gang du skal se den? Hvad med bare at smide den i dvd-afspilleren? Den er jo beregnet til at afspille dvd'er
Hvis det er fordi du skal have avi/mpg/vob-filer ud af det, skal det så stadig ikke i computeren?
Er det enkeltfiler du gerne vil have lavet til en dvd? Så skal du ikke have fat i en dvd-ripper men en dvd-builder ihvertfald
Beklager, men jeg aner ikke hvad det er du skal bruge hjælp til.
Du vil gerne rippe en musikdvd således den ikke skal i computeren hver gang du skal se den? Hvad med bare at smide den i dvd-afspilleren? Den er jo beregnet til at afspille dvd'er
Hvis det er fordi du skal have avi/mpg/vob-filer ud af det, skal det så stadig ikke i computeren?
Er det enkeltfiler du gerne vil have lavet til en dvd? Så skal du ikke have fat i en dvd-ripper men en dvd-builder ihvertfald
Beklager, men jeg aner ikke hvad det er du skal bruge hjælp til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hehe ja okay, skulle nok lige ha forklaret det lidt mere...
Jeg er ikke intresseret i at ha' vob filer liggende på pc'en, for så er det jo bare at bruge dvd decrypter...
Som du også siger QL så vil jeg gerne ha lavet dem i divx/xvid avi eller lign. og så for hvert enkelt nummer på dvd'en dvs. 1 fil til Robbie Williams - Strong osv.
Har ikke en dvd afspiller
bruger min pc til det... og gider ikke smide en dvd i hver gang jeg lige har lyst til at se/høre et enkelt nummer...
Håber i forstår
Jeg er ikke intresseret i at ha' vob filer liggende på pc'en, for så er det jo bare at bruge dvd decrypter...
Som du også siger QL så vil jeg gerne ha lavet dem i divx/xvid avi eller lign. og så for hvert enkelt nummer på dvd'en dvs. 1 fil til Robbie Williams - Strong osv.
Har ikke en dvd afspiller
Håber i forstår
Jamen så er jeg med. Har du undersøgt om dvd'en ikke i sig selv er indelt i kapitler og/eller filer til hvert nummer? Det er en del musikdvd'er nemlig 
For hvorledes du konverterer fra dvd-formatet til xvid kan du finde en glimrende guide her
For hvorledes du konverterer fra dvd-formatet til xvid kan du finde en glimrende guide her
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!