Cokeline goes Greece 2006!
Redaktør: Moderators
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
var dernede sidste år og mødte cokey.. Rhodos er genialt.. vil så gerne afsted igen i år.. men skal flytte sammen med damen.. så det blir tidligst til efteråret.. :s men puha rhodos er nice...
Windy Beach (Vores Strand)

Den anden strand jeg ikke kan huske hvad hed..

Windy Beach igen.. ser lidt øde og trist ud.. men mega behageligt at ligge der..

en lille by, set fra en bakketop, på vej mod LINDOS

LINDOS

En af de mange blå Fiat PANDAER'er på Rhodos..

Windy beach igen igen

Windy Beach (Vores Strand)
Den anden strand jeg ikke kan huske hvad hed..
Windy Beach igen.. ser lidt øde og trist ud.. men mega behageligt at ligge der..
en lille by, set fra en bakketop, på vej mod LINDOS
LINDOS
En af de mange blå Fiat PANDAER'er på Rhodos..
Windy beach igen igen
Senest rettet af kloojve 16 apr 2007, 22:06, rettet i alt 2 gange.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
det lyder godt..NuxZi skrev:Glæd dig til Sunny - det er for super fedtbluenzi skrev:Rhodos er sq geil, var også dernede i 2005 tror jeg det var...dejligt, men i år bliver det sunny bitches i bulle..
Glæder mig til endnu en tur igen i år, ses der ;D
er der nogle "must see" der nede?
jeg var i golden sands sidste år...det var geil!!
Ved sgu ikke om der er noget "must see" - der er jo diskoteker over det hele, og det var selvfølgelig det tiden gik medbluenzi skrev: det lyder godt..
er der nogle "must see" der nede?
jeg var i golden sands sidste år...det var geil!!
Dette her:
http://www.aquapark.bg/ , vælg så "kamikadze" - skulle hilse at sige der er et godt stykke ned når man står og skal prøve den røde bane
Men ellers har jeg ikke lige nogle "must see's" - men en fed by - med mindre hele byen er oversvømmet som vi oplevede :O
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Sry.. jeg stødte også ind i feffe og hans dame
faktisk mødte jeg feffe og cokey på en og samme aften.. det er altså vildt skal jeg lige hilse og sige.. 
Vores Hotel

En Græsk forret, diverse fisk blændet sammen med youghurt, og en enkelt oliven til pynt, det smagte ligeså grimt som det så ud..

Vores Pool

Rhodos By

En brandbil

Bargaden, om dagen...

Den vildeste Musik biks.. der var ALT!!!!!!! og til rimlig billige penge..

Vores Hotel
En Græsk forret, diverse fisk blændet sammen med youghurt, og en enkelt oliven til pynt, det smagte ligeså grimt som det så ud..
Vores Pool
Rhodos By
En brandbil
Bargaden, om dagen...
Den vildeste Musik biks.. der var ALT!!!!!!! og til rimlig billige penge..
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Uhh kender mange af de steder! 
Musik butikken var nice! Brandbilen holder åbenbart i den kommunale del... I nærheden ligger fængslet... Hvis i skulle havne der er der et Tag på væggen med DK 2006!
Ahh det hotel boede i på... Det var først blevet åbnet i maj. Hvad var navnet på det?
Musik butikken var nice! Brandbilen holder åbenbart i den kommunale del... I nærheden ligger fængslet... Hvis i skulle havne der er der et Tag på væggen med DK 2006!
Ahh det hotel boede i på... Det var først blevet åbnet i maj. Hvad var navnet på det?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^