Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
lort... var lige inde på axel torv idag hvor en tosse valgte at gå amok ved den selv samme pølsevogn jeg valgte at tage billede af til denne leg så jeg kunne smide ind senere.. han valgte så at give finger til den betjent der steg ud af hundepatruljen og derefter at blive lagt ned og lagt i benlås af de utallige betjente der var dukket op.. tror de spenderede 4 biler og 8 betjente på en mand.. fanme spild af resourser..
nå men anyhow.. valgte så ikke at tage et billede af det.. det skulle jeg så havde gjort..
jae, jeg kan ikke finde det billeder jeg havede af mine venner der blev forfulgt af en politibil til de parkered ( fik vist en bøde for at have en til at ligge bag i bilen )
skal vi ikke have sat et maksimum dage til at få fat i et billed, fx. 5 dage, og hvis der ikk er kommet noget inden for de dage bestemmer den der vandt sidst et nyt billed??
synes også 5 dage eller noget vil være fint... men så skal personen også være klar med en ny ting med det samme når dagene er gået ellers går det bare en uge eller mere..
Ved ikke om han er fuld, men han sidder ihvertfald højt oppe uden form for sikkerhed. Billedet er taget da vi var i Tjekkiet i sommers. Er det godt nok ?