Hvad skal der laves?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Arh, så skal man have point for at kunne få de billeder der :/

Findes der ikk en genvej? =)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nej desværre. de skal skam købes hvis du ønsker at få dem.

Eller kan du hacke siden så slipper du nok :p
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Super, prøver bare finde en bagdør eller noget. :/
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

www.tapetshop.dk har de nogle rigtig fede tapeter!
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

ye linkede også til siden med mit sidste billede.

Tapet er bomben, overvejer at lave noget selv, men flytter muligvis snart, så gider jeg ikke bruge en formue på tapet som jeg skal male over med kedelig hvid maling når jeg flytter
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Ja det er der sgu.

Tak (;

Det her blir sgu det fedeste værelse ever xD
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Mail > Så jeg ikke lige, men min holdning er den samme til tapet. Man kan købe sig fattig i det stads, men også være heldig at falde over noget gammelt rigtig, rigtig fedt. Mange udlejere tillader ikke at man hænger tapet op... desværre.

Inspiration til tapeter kan bl.a. findes her:

http://theinspirationgallery.com/ ->Wallpaper -> Fx. punktet Damask.
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nice, kunne være fedt hvis de fik lidt hidsige farver eller bar nogle andre farver.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Så godt du efterspugte noget til væggen.

Men derfor vælger jeg stadig at komme med et andet foreslag til dit skrivebord, som jeg syntes så lidt tamt ud.

Jeg fik lavet min skrivebord på denmåde, art jeg gik ned i silvan og købe en mdf plade. Fik den skåret til med afrundede kanter af en ven som er tømrer. Og fik den derefter autolakeret i sort. Det gav jeg 638 kr for, og jeg tror næppe du finder særlig mange andre der har det samme.

Prisen variere selvfølgelig alt efter hvormeget din plade skal skinde. Min fik en mat sort som stadig skinder. Men den kan laves så du kan spejle dig i den, og selvfølgelig i alle farver.
Jo mere den skal skinde jo dyre bliver det os, fordi den så skal lakeres flere gang (mener jeg det var).

Til sidst gør det ikke noget hvis du kender en autolakør, da det så vil blive en del billigere.
Min pris fik jeg udfra at en af mine venner er autolakør, og ham stak jeg en 500 lap, også var det ordnet.

Det er bare utrolig let at se støvet på sort :(
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

jeg har to værelser, hvor den ene bare er til film og druk. der inde har jeg malet grafiti på vægen, det er billigt og let...
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

@ Sig-Mund hvordan er den borplade så? ligesom at røre ved en bil? :S evt billede af det ville være nice.. går selv og leger med en ide til et skrivebord.
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

Maunus
Jeg ved godt det er mega offtopic men hold kæft hvor ligner du Jon. Har tænkt over det i 3 mdr. nu men nu kom det altså :D

Nå til topic:
Går ud fra du garanteret har en masse digitalbilleder fra fester osv. af venner og gode (frække) veninder. Hvad med at lave en collage? Det gjorde vi engang til en kammerat, da vi skulle til noget 20års, og han blev faktisk glad for den. Nå, men det der egentlig er det gode ved den er, at den gir god stemning hvergang vennerne er samlet ved ham, fordi den bringer mange minder frem fra "dengang" hvis du forstår :-)
MoRf@R

Indlæg af MoRf@R »

God damn, hvor er det dog røvkedeligt...

Det stinker af IKEA, dårlig smag, ingen penge & teenage-fnidder!!!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

MoRf@R skrev:God damn, hvor er det dog røvkedeligt...

Det stinker af IKEA, dårlig smag, ingen penge & teenage-fnidder!!!
jeg er sikker på at det er konstruktiv kritik han kan bruge til noget.! Har du forslag så frem med dem i stedet for.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Han har ikke nogen forslag længere... Banned igen men denne gang perm...
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

overlord skrev: Går ud fra du garanteret har en masse digitalbilleder fra fester osv. af venner og gode (frække) veninder. Hvad med at lave en collage? Det gjorde vi engang til en kammerat, da vi skulle til noget 20års, og han blev faktisk glad for den. Nå, men det der egentlig er det gode ved den er, at den gir god stemning hvergang vennerne er samlet ved ham, fordi den bringer mange minder frem fra "dengang" hvis du forstår :-)
Det lyder faktisk som en kanon god idé. Kunne være man skulle lave noget i den stil :) Tak for det.
BØH
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Kom lige i tanke om noget jeg så i de fantastisk 5 på tv3.

Kunne dog ikke finde firmaet frem fra den gang.
Men kom i tanke om en tøs fra Viborg som laver noget i samme stil.

http://www.drouge.dk/

Noget i den dur. Altså en grafisk og malerisk fremstillet collage. Har selv været igang med at arbejde på en til mig selv, men som med alt andet grafisk jeg går igang med, så bliver jeg aldrig færdig hehe.

DU kan betale denne tøs for det, men det er ret dyrt så vidt jeg husker. Men har du lidt photoshop viden kan du nemt lave noget fedt selv.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Dem fra de fantastiske 5 hed http://www.gallaria.dk/site/
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

godt arbejde cokeline :)