Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
For er faktisk ved at være lidt træt af at man efterhånden ikke kan læse et eneste indlæg her på CA, uden Mail har smidt en latterlig kommentar, eller udtalt sig om noget han åbenlyst ikke ved noget om.
Det er stik imod hvad jeg forbinder med Chart Attack-ånden.
(det frustrerer mig endnu mere, fordi jeg ved Mail faktisk har intellekt til godt at kunne udtrykke sig fornuftigt og tit supplere med noget relevant)
Som wonder siger, så bland det uden om den her tråd. Kommer der flere indlæg med tilsvining af en som ikke engang deltager eller diskussionsoplæg om noget, der absolut ingen kontekst har med indlægget, vil de blive slettet.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ja, det vil jeg gøre, beklager.
Selvom der ikke er noget at diskutere, det var bare en opfordring til at han skulle slappe lidt af (eller, det er det i hvert fald nu)
Endnu engang undskyld til dem som måtte føle sig generet af mine indlæg i denne tråd, især opretteren.
Sunshine skrev:hvad sker der for folk? Man skulle fandme tro de alle har drukket af vandhanerne i Køge.
Hov hov.. Det er en meget alvorlig sag som slet ikke skal gøres grin med. Udover det, så synes jeg der er kommet mange fjolser til her på det sidste. U know.. "Don't fuck with the elite!!!!!!!!!!!!!!!!!!"-pis.
Er der ikke en eller anden måde man kan lave et jackass-filter? Så de ikke kommer?
Vi kan vel bare bede folk om at filme en video hvor de binder deres egne snørrebånd. Klare de den opgave så får de lov at komme ind. For så er deres IQ trodsalt højere end den vi har set hos nogle af de nyeste folk herinde.
DjMail skrev:Vi kan vel bare bede folk om at filme en video hvor de binder deres egne snørrebånd. Klare de den opgave så får de lov at komme ind. For så er deres IQ trodsalt højere end den vi har set hos nogle af de nyeste folk herinde.
jamen så kommer jeg alligevel ind.. så hvis personer som mig ik ska være her ska det nok være lidt mer svært ..
DjMail skrev:Vi kan vel bare bede folk om at filme en video hvor de binder deres egne snørrebånd. Klare de den opgave så får de lov at komme ind. For så er deres IQ trodsalt højere end den vi har set hos nogle af de nyeste folk herinde.