Ny bil. Hvilken af disse 2 ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Volkswagen VS. Suzuki

Suzuki Swift Sports Model
41
87%
VW Lupo
6
13%

Afgivne stemmer: 47

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Ny bil. Hvilken af disse 2 ?

Indlæg af amh »

Nu står jeg snart og flytter til Roskilde, da jeg forhåbentlig skal i lære i Fona Roskilde (hvis alt går vel..) Derved har jeg stærkt overvejet og købe ny bil istedet for det lort jeg har nu :D

Jeg har grovsorteret i biler og valget står mellem en Suzuki Swift Sports Model Eller en VW Lupo. Af den simple grund: De er billig i drift og kører langt på literen.

Hvad syntes I ? Personligt ville jeg holde mig til en Suzuki Swift Sports Model.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

er lupo ikke verdens dyreste bil i reservedele ?
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ville vælge SukiZukien.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Uden at være den store bilkender, så ville jeg vælge Suzukien. Ved ikke om det er under påvirkning af de seneste års massive reklamefremstød fra selv samme firma, eller om det er på grund af de mange gode ting jeg har hørt om Suzuki.
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jo, Lupo'en skulle være lidt dyr i reservedele. Det er jo en Volkswagen :) Men skal snart ned og snakke med banken omkring det :p
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg bryder mig nu ikke rigtig om nogle af bilerne du tilsyneladende har valgt, men hvis jeg skal vælge, så vælger jeg helt sikkert Suzuki Swift Sports Model.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg ville aldrig eje en suzuki men modsat ville jeg heller ikke have en lupo.

køb en kadet E 1.3 og brug 50.000 på lyd. :P
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hmm, muligheden er også de nye Chervolet biler, som f.eks. Kalos. Nu er jeg kommet lidt i tvivl om hvad det skal være for en.. ARRG...
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Ville helt klart også vælge Suzuki Swift Sports Model'en.. Lupo er og bliver en grim lille spand.. :D
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hvis jeg skulle vælge efter hvilken bil jeg stolede mest på mht. driftsikkerhed osv. så ville det blive Lupo'en.. VW har efter min mening altid stået for kvalitet og driftsikkerhed... men om det også er gældende for Lupo'en aner jeg ikke..

Hvorimod hvis jeg skulle gå efter designet, så ville jeg vælge Swift'en da den er væsentligt smartere at kigge på en Lupo'en..

:)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Du får en del mere udstyr hvis du tager Swift'en. Der er intet i en lupo!
Mener også den er billigere end Lupo'en og du skal vel være heldig hvis du kan finde en ny Lupo. De laves ik mere. Man sidder også af H til i en Lupo især hvis man skal køre langt.. Det er faktisk en lille lorte spand.. :lol:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Okay. Jamen skal snart ned og ha' et møde med banken ang. finansering af bilen, om det skal være hos dem eller hos Suzuki osv.
Deejay_Wonder
Kontakt:

jeg ville nok hellere købe en audi r8 - den er pænere at se på.!
Tilmeld dig nu
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Deejay_Wonder skrev:jeg ville nok hellere købe en audi r8 - den er pænere at se på.!
Stikker du mig lige nogle penge så?
Deejay_Wonder
Kontakt:

er det ikke banken der skulle gøre det? Det synes jeg da lige du havde skrevet :S
Tilmeld dig nu
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Penge er vist ikke problemet i denne sammenhæng. Det er mere ventetiden. Så amh har et par år til at finde de 2.8 mio kroner, den rygtedes at komme til at koste i Danmark.

Må indrømme at jeg har det lidt svært med Chevrolet efter de overtog Daewoo. En Chevrolet er en ordentligt moth****cker med en stor brutal motor, mindst V8 og en liter størrelse på mindst 5.7.

De nye 'danske' Chevrolet modeller minder lidt om Coca-Cola Zero. Navnet er der, men indholdet er på ingenmåde det samme.

Jeg hopper nok også på en Suzuki Swift, men tag ud og prøvekør den først. Da jeg i sin tid prøvede en Liana kunne jeg træde speederen i bund og stadig have en acceleration som en cykel.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

haha, ja, skal lige ud og prøve den her snarest muligt, hvis det kan lade sig gøre, og så se om jeg er solgt. Hvis det er sagen skal jeg ned og plage min kære søde bankrådgiver om sådan en :p
DJonas

Indlæg af DJonas »

3dotz skrev:Penge er vist ikke problemet i denne sammenhæng. Det er mere ventetiden. Så amh har et par år til at finde de 2.8 mio kroner, den rygtedes at komme til at koste i Danmark.

Må indrømme at jeg har det lidt svært med Chevrolet efter de overtog Daewoo. En Chevrolet er en ordentligt moth****cker med en stor brutal motor, mindst V8 og en liter størrelse på mindst 5.7.

De nye 'danske' Chevrolet modeller minder lidt om Coca-Cola Zero. Navnet er der, men indholdet er på ingenmåde det samme.

Jeg hopper nok også på en Suzuki Swift, men tag ud og prøvekør den først. Da jeg i sin tid prøvede en Liana kunne jeg træde speederen i bund og stadig have en acceleration som en cykel.

...
uhh kan kun give dig ret ang. chevrolet...

Køb sårn en chevrolet camaro istedet 5,7 istedet... den er squ lækker... :D

Og så bliver den også brugt til at fange bad guy's med i udlandet.. 8)

http://www.dieselstation.com/archive/Ch ... ndex.shtml
Deejay_Wonder
Kontakt:

Køb sårn en chevrolet camaro istedet 5,7 istedet... den er squ lækker...?

Nej vel. Synes ikke den er særlig fed eller pæn. Dog kan man self købe den pga. moteren.!
Tilmeld dig nu
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Nå, har snakket lidt med de gamle, de mener jeg slet ikke skal ha' nogen ny bil nu, og bander og vil overhoved intet ha' noget med det og gøre. Det er også kun en overvejelse. Men hvis man antager jeg skal være elev i Fona, Roskilde, og så først derefter tager et lån, da jeg så har en fast indtægt. Men det er lige det hvad elev-lønnen egentlig er og om det kan betale sig og låne så mange penge i den alder til den elev-løn? bliver lidt i tvivl nu.
Besvar