Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Står og har indrettet nyt værelse som er blevet super fedt.
Men,
Nogle forslag til hvad jeg ku gøre ved denne tomme væg? Det er lige op over mit computer bord (så der kommer til at hænge en fladskærm på væggen) men har i nogle forslag? den er sku lidt kedelig og ca 2 x 2 meter bred.
nu er pris og pæn-heds-faktorene nogle ret subjektive størrelser. hvad er dyrt og hvad er pænt ? ikea er dyrt hvis du kun ejer din egen dårlige ånde og et nik og jay album. Bo Concept er billigt hvis du ejer alle penge i hele asien..
Dem med usynligt beslag er nice.
Jeg har selv lavet en fed hylde, til min smarte retro tlf.
Den er faktisk rimelig enkel, jeg er gammel skater så jeg fandt mit allerførste skateboard frem (fuldstændig slidt ned xD) så vendte jeg grip tapen ned af og så satte jeg nogle af de hylde holdere nede under den og så bruger jeg den som hylde. (: det ser meget fedt ud faktisk.
Tak for de hjælpsome svar. (:
Tager lige en svar runde.
EMR
Jeg har mit alkohol stående inde i mit "walk in closet" (Hvis i ved hvad det er?)
goafreak
Hvor finder man sådan en struds? Haha.
Smoker
Har en større fladskærm, det er dog mit tv (:
Vega
De damer ligger hende i min seng.. (det er in nu, haha)
DjMail
Kunne godt tænke mig få det forklaret igen, kunne være meget fedt.
Det er sgu nogle meget gode ting i kommer med, det er sådan noget blær som DjMail skriver jeg søger. =D
Det ser meget voldsomt ud at skulle smide det på en hel væg, men det gir en super fed effekt af have en væg med tapet eller evt. alternativ maling som f.eks store markante striber eller måske noget grafitti hvis du er lidt streeeet.
EDIT.
Eller evt noget mere anonymt men stadig meget fedt (efter min mening ihvertfald)
Mail har ret med henhold til det tapet!
Min søster har gjort noget alá det samme!
Hendes værelse er 4-kantet - På 3 af væggene er der sandfarvet tapet og på endevæggen er det hele tapeteseret med guld tapet!
SUPER FED stil! Sådan nogle billeder er lige mig, tænkte faktisk på at male noget i hånden. (Printe et billede ud fra nettet på et gennemsigtigt plastic papir og så op på en projekter som lyser på væggen og så tegn det af) Det kunne godt være noget, har du flere billeder af den stil?
Eller noget i stil med de "blomster" nokia bruger på sine tlf. (kan ikke huske hvad serien hedder)
Dog kan du med stor fordel gå ind på www.sxc.hu og søge på nature, så burde du få nogle billeder (primært i bunden) som er siluet billeder af blomster og grene.