Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
bukkebrusen skrev:Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.18.1.CRACKED-ETH0
den nyeste jeg kender til
Kan du enten smide den (eller en endnu nyere) op til mig? Jeg kender godt muBlinder, men jeg skal hjælpe en absolut novice Windows-bruger, og der tror jeg det er nemmere med et crack end muBlinder.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg spørger bare dumt, men jeg hørte lige fra en fugl at den var blevet nuked. Men jeg tænker det er fordi der er gået mindre end 14 dage siden sidste version og det mås man ikke i den katagori.
Nå men skidt pyt, den ryger i samlingen. Jeg har faktisk haft dem alle sammen siden den første, men tænkte jeg måtte hellere slette de gamle der. Man skulle nok have beholdt dem bare for sentimentalitens skyld.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Jeg har lige opdateret min skole pc, (med orginal XP) der kom den med en Validering fra det der WGA tool. Der installerede den en masse filer der startede med WGA-xxx (xxx=forskellige filnavne) Kan man ikke længere bare bruge den ene .dll fil mere ?
Okay - det her virker.. jeg har gjort det selv på alle mine maskiner, og det funker.
Prøv at følg denne, og hop så ind på Win-update bagefter - I kan tilmed roligt installere Genuine Advantage opdateringen..!
Gør som følger:
Åben notepad, og sæt følgende tekst ind (det der står med fed tekst - DET HELE)
Gem filen med filnavnet "WinXP_Legal.reg".
Når det er gjort, så eksekvér filen, og når XP spørger om du vil tilføje til reg. databasen, siger du ja, og derefter på OK.
Bruger MU-Blinder og det virker fortrindeligt!!!!!
Ingen vrøvl med noget som helst.... DOG
er der et par små problemer som har irriteret mig lidt et par gange.
Det drejer sig bla. om opdateringer til Windows Mediaplayer og Internet Explorer.
For det som er anderledes ved disse installationer, er at de "validerer" certifikatet under installationen, og derfor virker MUblinder ikke dertil.
Nogen som har løsninger til dette ?
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !