Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
ja jeg sidder her kl 05 og kigger efter spil da jeg finder ud af der er nyt om GTA4...
dette er nok helt klart spillet der får mig til at købe en ny consol som skulle være en ps3 da jeg altid har være playstation person ligesom den nokia nørd jeg er
men så ser jeg denne film hvor det bliver offenliggjort at GTA 4 kommer til ps3 og xbox 360 men man får så afvide at der kommer 2 episoder til gta 4 som kun kommer til xbox hvis dette er rigtig så må jeg nok sige forvel til sony for det er jo visse titler der sælger consoler..
nok den man skal se for at rigtig kunne se hvad der er i vente...
men GTA har jo altid været et spil til Playstation og der gik lang tid hvor det kom til andre og er en titel der kan ændre meget en denne nyhed endnu et slag i hoved til sony og deres ps3...
Siden blev de konverteret til konsol. Det er så rigtigt, at GTA3 startede som eksklusiv titel til PS2, men efter en periode konverterede Rockstar Games spillet til PC. De mente ikke de gjorde noget galt, da PC og konsoller er to forskellige typer maskiner.
At GTA først udkommer til konsol nu og siden PC skyldes, at de fleste af os ikke bare kan kopiere og afspille konsolspil. Bemærk jeg skrev de fleste af os.
Men hold dog op med at tude over, at Rockstar Games forsøger at tjene så mange penge som muligt ved at servicere en større gruppe mennesker med deres spil.
Korrekt visse titler sælger konsoller. Er det ikke skræmmende? At jeg bliver nødt til at investere i en PS3, når de engang udsender næste version af Gran Turismo serien.
Men lad nu Grand Theft Auto 4 udkomme først, så kan du tage stilling til om det bliver nødvendigt at købe en ny konsol til den tid.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
du har nok ret... så koldt vand i blodet men jeg tror hverflad ikke det kommer til pc denne gang´hvis det går gider jeg ikke vente et år mere
men nu blev jeg sikkert også bare "caught in the moment" for et spil der også gør jeg går efter en ps3 er "Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots" det ser jo alt for sygt ud..
Det skal nok komme til PC, nok næste sommer, som de plejer. De vil jo også gerne tjene penge på folk der - desuden, hvis den der multi-del, som vi alle venter på, er med, så ville det jo være fedt på PC også
Jeg er enig!
Det nye GTA er også en af grundene der får mig til at købe den nye PS3!
Næsten alle har prøvet en version af GTA og det er nu ret sjovt at se hvilken måde det har udviklet sig gennem tiden!.
Da jeg første gang så traileren var jeg solgt!
For mig at se har man taget det bedste fra alle de tidligere spil og smidt det i en ny version! Fx. er det nu muligt at køre en passagertog og ikke et skide godstog som i den forrige version!
nu vi snakker GTA.. kommer Liberty City Stories og Vice City Stories egentligt til PC..? for det er vist alligevel en del tid siden Liberty City Stories udkom til ps2..
De malker den fandeme. Hvor mange GTA spil er der blevet lavet?
1, 2, London, 3, Vice City, San Andreas, Liberty City Stories, Vice City Stories og så 4'eren... Det er 9 spil.
1, 2, london og 3'eren er fede... Efter det synes jeg det blev for meget det samme. Men kan meget godt lide, at man kan cykle i San Andreas Det er nice. Hehe
Det er truth de malker gta serien..
men igen det er jo super fedt spil koncept. som ingen andre endnu rigtig har formået at lave noget ordenligt ligne.
chreddy1 skrev:night_hawk -> Just Cause til PC ligner da lidt..
nej nej.. måske lidt meget lidt.. ja man kan springe i faldskærm og skyde og er du gal køre delen er dårligt lavet når man drejer. det fik bla. mig til at droppe det men rigtigt fed grafik men ikke et spil man kan bruge mere end et par timer på..
chreddy1 skrev:night_hawk -> Just Cause til PC ligner da lidt..
nej nej.. måske lidt meget lidt.. ja man kan springe i faldskærm og skyde og er du gal køre delen er dårligt lavet når man drejer. det fik bla. mig til at droppe det men rigtigt fed grafik men ikke et spil man kan bruge mere end et par timer på..
heh det har du ret i.. men derfor ligner det stadig lidt.. men meget lidt..