Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg fik også et par skiver af Mars til DDJA, og som han selv sagde, så endte den jo nok på Chart Attack før eller senere, så jeg kunne jo lige så godt selv rippe den. Som sagt, så gjort:
fuck jeg ville gerne ha været der til DDJA, har hørt der var damer som en i helved og så er der jo fed musik og øl? det må ha været paradise eller endnu bedre! :O
nco skrev:Jeg fik også et par skiver af Mars til DDJA, og som han selv sagde, så endte den jo nok på Chart Attack før eller senere, så jeg kunne jo lige så godt selv rippe den. Som sagt, så gjort:
Nu er det snart et stykke tid siden jeg smed den op, der er stadig ikke nogen som har bemærket min lille tribute til Chreddy et sted i releasen? Fri leech til den første der skriver hvad jeg har skrevet og hvor i jeg skrev det :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Nu er det snart et stykke tid siden jeg smed den op, der er stadig ikke nogen som har bemærket min lille tribute til Chreddy et sted i releasen? Fri leech til den første der skriver hvad jeg har skrevet og hvor i jeg skrev det
C H A R T A T T A C K I N T H E Y E A R 1 9 9 9
S C R E W B S A / R I A A / C O P S / F E D S / N S A / E T C .
We don't give a SHIT about any of the above - MP3 gives you the opportunity
to get cheap music - fast! Piracy will live on FOREVER and you can't
do a thing to stop it, so why even attempt?!
http://beam.to/chart/
W E ' R E # 1 S O W H Y T R Y H A R D E R ?
C H A R T A T T A C K I N T H E Y E A R 1 9 9 9
S C R E W B S A / R I A A / C O P S / F E D S / N S A / E T C .
We don't give a SHIT about any of the above - MP3 gives you the opportunity
to get cheap music - fast! Piracy will live on FOREVER and you can't
do a thing to stop it, so why even attempt?!
http://beam.to/chart/
W E ' R E # 1 S O W H Y T R Y H A R D E R ?
Tror nu snarrer det er i der hvor der står "chreddy laeser du med her din lille leecher?"