Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Midt i denne diskussion om DRs manglende budgetter og generelle modvilje mod at betale licens grundet forskellige argumenter. Synes jeg alligevel DR skal have ros for at sende eSport tv. Måske, måske ikke, et tegn på at e Sport er ved at blive en seriøs sportsgren? (lyder meget underlig, men alligevel).
Hmm. Jeg må indrømme, at det overhovedet ikke har min interesse. Jeg synes hellere DR skulle bruge pengene på at forbedre deres normale tv kanaler. De skal findes deres kerneområde.
Men - hver sin smag, interesse og mening.
DK4 er ved at have et par år på bagen med at sende både national og internationale eSport-turneringer. Og hvor fjollet det end lyder så kan man altså godt blive grebet af lortet :s
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
programmet Campingferie dk4 er nu et konge program
Et gammelt ordsprog siger at "man skal rejse sig ved det træ man er faldet". Og det er lige præcis hvad vi gør i dette program.
For 2 år siden kørte Peer Neslein sin Hyundai Santa Fe med en Bürstner på krogen, op ad en bjergvej til Forclaz-passet som ligger i ca. 1500 meters højde. Men bilen gik næsten død på vej op. Og kørerturen op ad bjerget blev meget lang.Denne gang er det Signe Holm Neslein der kører i sin Santa Fe med en Bürstner Flipper 460 på krogen. Og turen går mod det nævnte pas som ligger mellem Martigny (Schweiz) og Chamonix (Frankrig). Peer har hægtet en Delta campingvogn på krogen af en Hyundai Matrix 1,5 CRDi (diesel) Disse vogntog bliver testet i dette program på nogle af Europas bjergpas.
CyberZink skrev:programmet Campingferie dk4 er nu et konge program
Et gammelt ordsprog siger at "man skal rejse sig ved det træ man er faldet". Og det er lige præcis hvad vi gør i dette program.
For 2 år siden kørte Peer Neslein sin Hyundai Santa Fe med en Bürstner på krogen, op ad en bjergvej til Forclaz-passet som ligger i ca. 1500 meters højde. Men bilen gik næsten død på vej op. Og kørerturen op ad bjerget blev meget lang.Denne gang er det Signe Holm Neslein der kører i sin Santa Fe med en Bürstner Flipper 460 på krogen. Og turen går mod det nævnte pas som ligger mellem Martigny (Schweiz) og Chamonix (Frankrig). Peer har hægtet en Delta campingvogn på krogen af en Hyundai Matrix 1,5 CRDi (diesel) Disse vogntog bliver testet i dette program på nogle af Europas bjergpas.
CyberZink skrev:programmet Campingferie dk4 er nu et konge program
hehe jeg ser altid det program hvis det er der når jeg sapper forbi!
e-sport er en go'ide ved der er mange der ser det på dk4 men måske burde dr tænke på andre ting lige nu... men man må se hvordan det udvikler sig...
mit indlæg sku ikke tages som et joke. jeg ser programmet, og det er faktisk ret godt.... der var en rigtig lækker hobby camping vogen den anden dag med det nye Isabella fortelt... dammmmn det var nice...
vnL skrev:Hellere det end at se på Master Fatman sende kendte danskere på ferie!
Har jeg slet ikke forstået pointen med - har danskere virkeligt så lidt indhold i livet, at de ligefrem vil bruge deres sparsomme tid med noget så elendigt?
Konceptet er røget direkte henover mit hovede!
Hvad angår e-sport, så kender jeg nogen der hopper af glæde, personligt.. tja.. 99% af den normale sport vil jeg heller ikke se, så hvad er forskellen? - Kunne faktisk godt finde på at stene det - tror jeg :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
vnL skrev:Hellere det end at se på Master Fatman sende kendte danskere på ferie!
Har jeg slet ikke forstået pointen med - har danskere virkeligt så lidt indhold i livet, at de ligefrem vil bruge deres sparsomme tid med noget så elendigt?
nu hedder det jo oss Hiv Stikket Ud.. så for engangs skyld syns dr åbenbart at man ska hive stikket ud ..