Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
EDIT: i skal kigge efter ham der står med is'en på billedet og ham med den røde t-shirt i filmen ved godt i ikke gider at høre crazy frog, men syns alligevel det er lidt sjovt
Deejay_Wonder skrev:det er jo et billede fra min gamle hjemby nemlig Sæby i nordjylland I øvrigt nogle gode is de sælger dernede hvor de har fået is fra
det er nemlig rigtigt, de sælger nogle mega gode is
Folk har vel lov at komme med andre kommentarer en lige om emnet specifikt - specielt, når det nu er en der rent faktisk genkender billedet eller noget på billedet.
Vi har her på forummet en rimelig afslappet holdning til offtopic, da det meste af snakken herinde alligevel er offtopic.
Og velkommen til forummet iøvrigt
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Deejay_Wonder skrev:det er jo et billede fra min gamle hjemby nemlig Sæby i nordjylland I øvrigt nogle gode is de sælger dernede hvor de har fået is fra
Min første tanke da jeg så billedet var også, at det billed er fra Sæby, og ja isene er gode
Selvom isene er gode i Sæby vil jeg nu stadig våge at påstå at "Det Blå Ishus" i tværsted laver de bedste is. En kæmpe Kalle tager man nu ikke fejl af!
SneTh skrev:Selvom isene er gode i Sæby vil jeg nu stadig våge at påstå at "Det Blå Ishus" i tværsted laver de bedste is. En kæmpe Kalle tager man nu ikke fejl af!
Jeg er så enig!
Har dog ikke prøvet den med de 10 kugler endnu