Hvem kan hjælpe mig?
Redaktør: Moderators
Hvem kan hjælpe mig?
Hvem vil hjælpe mig?
Jeg er ikke ejeren af en dankort, eller Visa, eller mastercard, det er fordi jeg vil gerne have bredbånd hos www.fullrate.dk men det kræver et betalingskort...
Nogen som kan hjælpe mig? skriv evt privat besked!
Jeg er ikke ejeren af en dankort, eller Visa, eller mastercard, det er fordi jeg vil gerne have bredbånd hos www.fullrate.dk men det kræver et betalingskort...
Nogen som kan hjælpe mig? skriv evt privat besked!
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
RKI?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Rieber's Kredit Institut
De holder styr på hvem der er skidt til at betale regninger til tiden osv. Hvis man har været tilstrækkelig grov med betalingen, så kan et firma - efter rykker og inkasso, skrive betaleren i RKI, hvor man så vil stå til skræk og rædsel, så andre firmaer ikke får penge i klemme hos denne person.
Står du i RKI, så er de eneste lån du normalt kan tage, uden at kunne stille en meget god sikkerhed, et såkaldt forbrugslån som har usandsynligt høje renter.
De holder styr på hvem der er skidt til at betale regninger til tiden osv. Hvis man har været tilstrækkelig grov med betalingen, så kan et firma - efter rykker og inkasso, skrive betaleren i RKI, hvor man så vil stå til skræk og rædsel, så andre firmaer ikke får penge i klemme hos denne person.
Står du i RKI, så er de eneste lån du normalt kan tage, uden at kunne stille en meget god sikkerhed, et såkaldt forbrugslån som har usandsynligt høje renter.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Det er måske det der er problemet. Men jeg arbejder selv hos en isp og vi skal have 399,- i depositum fra folk der er i RKI. Det er trods alt rimelig nemt at lukke folks service hvis de ikke betaler. Og 399,- er trodsalt ikke alverden. Måske er mandens problem bare at han ikke kan finde ud af at betale pr. alm girokort?