Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Ja, så røg vi i biffen endnu engang, dog med en anden tøs, denne gang, (hehe) vi tog gerne fra Holbæk og til Cinemaxx for at se den film, som hun jo så gerne ville se.. Hvad gør man ikke for sådanne væsner
Jim Carrey spiller hundefangeren Walter Sparrow, der på sin fødselsdag får en slidt bog af sin kone, Agatha (Virginia Madsen), med titlen "The Number 23". Bogen synes at have mange lighedspunkter med Walters liv, men mest af alt optages han af historiens besættelse af tallet 23. Snart ser også Walter nummeret overalt og prøver febrilsk at overbevise sin kone og søn om, at hans tiltagende paranoia omkring bogen og tallets ildevarslende kraft ikke er det pure opspind. I sin jagt på tallets betydning og bogens enigmatiske forfatter hvirvles både Walter og hans familie ind i en faretruende blanding af bogens fiktive univers og dens afsmitning på virkeligheden. Men er der en mening med tallene, og er de virkelig så farlige, som bogen spår?
Jeg vil give filmen
Den bliver indviklet nogle gange, da den springer lidt i det, men Jim Carrey spiller rigtig godt, man er vant til og se ham i de lidt fjollede komedie film. Andre som har noget og sige omkring filmen?
Jeg har set den både sablet ned og rost til skyerne... Ikke midt imellem... Før nu
At man er vant til at se Jim Carrey i fjollede film er jeg lidt uenig i. Eternal Sunshine of the Spotless Mind og The Truman Show er da film uden den store fjollekomik.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg må sige den beskrivelse der står her af den lyder noget bedre end hvad jeg hidtil har hørt. Jeg har troet det var en film om konspirationsteorier, altså sådan fra amerikansk side.. Ikke mere sådan.. Bleh. Jeg kan ikke formulere mig i dag