Don't we love Denmark?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Der er jo en grund til, at danskere brokker sig så meget. Det er en måde at komme af med aggressioner og frustrationer på. Bare se, hvordan vi er efter Chreddy.

Danmark er et dejligt land, men jeg vil ikke tøve mange minutter med at flytte til Berlin, hvis der skulle være syv rigtige på min lottokupon.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Baby jeg’ din
Hvem kan sove i Berlin
Du’ min medicin

Jeg ville ærligtalt heller ikke tøve med at flytte hvis der lige kom en finansiel indsprøjtning :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu hader jeg hverken danskerne eller Danmark. Jeg pointerer bare at vi til tider har det med at gøre os vigtigere end vi er. Et eksempel på dette kunne være da vi for et par år siden snakkede højt og helligt om hvor stort vores flyvevåben er og hvor stor indsats det gør på verdensplan. Ja, vi bidrager meget i forhold til vores størrelse og det bliver da også bemærket af lande rundt omkring. Men det ændrer ikke det fakta at hele vores flyvevåbnen kan matches af ét amerikansk hangarskib... Derfor skal vi måske tage vores store indflydelse i verden med et gran salt. De otte kanoner, der stod ved grænsen i 1940 og med en deling, der var ved den lokale bager efter morgenbrød, var jo heller ikke det der gjorde at de allierede fik besejret nazisterne... Men vi vil gerne prale lidt af hvor meget vi led under krigen...

Og ja, mange amerikanerne tror stadig at Danmark er en by i Ikea. Hvorfor de så muligvis er så uinformerede... tjo de er så store på et verdenspolitisk plan at de simpelthen ikke har behov for at vide sådan noget. Og af samme grund udtalte Britney Spears ved hendes sidste World Tour at hun skulle holde koncert på den anden side af Atlanten. Såsom Europa og Canada :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Efter at have læst dit indlæg kom jeg lige i tanke om Jan Gintbergs show hvor han taler om 1864 da Prøjsen vandt krigen ved Dybbøl mod Danmark.

"De vandt slaget hurtigere end det tager et formel 1 hold at skifte dæk"

"Vi er rent faktisk den eneste nation der fejrer at vi blev besat"

Hehe... Genialt
Besvar