Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nogen der bruger dette site?
Jeg har nu haft en bruger derinde et lille stykke tid og syntes da det er vældig spas at glo alle billeder igennem (og piger )
Hva er jeres mening, tidsspilde eller vældig morsomt?
Syntes det er for meget at Glows prøver og efterligne dkbn alt for meget, nu især med deres shoutbox som dkbn har haft i lang tid.. profilerne minder meget om hinanden, og man kan sende flirts osv. Næ, jeg holder mig skam også til dkbn. Tjekker kun Glows hvis der var en fotograf ude og ta' billeder den aften/nat man var i byen
amh skrev:Syntes det er for meget at Glows prøver og efterligne dkbn alt for meget, nu især med deres shoutbox som dkbn har haft i lang tid.. profilerne minder meget om hinanden, og man kan sende flirts osv. Næ, jeg holder mig skam også til dkbn. Tjekker kun Glows hvis der var en fotograf ude og ta' billeder den aften/nat man var i byen
hvorfor vidste jeg bare at du ville møde glows med kritik?
udspringer det hele sig ikke fra nightleif? Viderefører DKBN og Glows ikke bare de samme principper som Nightleif har? Eller er det mig der tager fejl?
Hvad angår det at "efterligne" så tænk på de forskellige boards rundt omkring på nettet. Der er mange der ligner hinanden og nogle er nærmest mere eller mindre identiske - ens valg afhænger af hvad man bedst kan lide osv. Hvis folk bedre kan lide glows fremfor nightleif, så er personerne selvfølgelig medlemmer af glows og ikke nightleif. Synes ikke at efterligning er en grim sag i dette tilfælde for markedet (selvom der ikke rigtig er et marked for dette) er relativt lille.!
hader glows og hader dkbn. det enste de fotografer kan er og fange LIGE præcis det øjeblik man tar en tøs på patterne eller savner en tøs i hjørnet... også går konen amok..... Igen......
amh skrev:Syntes det er for meget at Glows prøver og efterligne dkbn alt for meget, nu især med deres shoutbox som dkbn har haft i lang tid.. ...
Ja, for shoutbox er noget som dkbn selv har fundet på - det er i hvert fald ikke noget som de har taget fra en anden side
Selvfølgelig bliver der efterlignet, målgruppen er jo også den er samme.
Sådan er det bare, så længe man ikke bruger den reelle kildekoden eller designs uden at have tilladelsen til dette er der ikke mere at gøre ved det.
PS: Bruger ingen af siderne selv, syntes bare det var et underligt argument
Deejay_Wonder skrev:udspringer det hele sig ikke fra nightleif? Viderefører DKBN og Glows ikke bare de samme principper som Nightleif har? Eller er det mig der tager fejl?
Glows er det tidligere Nightleif, det blev slået sammen med, mener det hed PartyWorm.dk
goafreak skrev:Synes det er underligt man ikke kan se hvad folk hedder inde på DKBN.. Altså IRL... Det er sqda vigtigere end yndlingsdrink og hvad ved jeg.
haha, har jeg også tænkt over.... Det er lidt belastende.... Men der kommer snart full update af DKBN. Nu har jeg ikke sagt for meget Hvornår, tja, det vides ikke
glows er det tidligere nightleif.. blev ændret, pga. de synes ikke rigtigt navnet nightleif havde udført sin tjeneste... og vel en grund til at glows er mere populær på øst siden af bæltet, er vel at glows har en aftale med NOX-kæden om at deres system kører over div. NOX diskoteks hjemmesider's galleri-system ?
Ikke for at være den gamle nisse her, men Nightleif (altså Glows) var der lang tid før Denmarkbynight (dkbn). Første gang jeg stødte på Nightleif var tilbage i 2001 - dengang jeg arbejdede på Rosie McGee
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det passer meget godt, Nightleif kom først. DKBN har 3 års fødselsdag den 1. april. desuden bliver der den 5 april afholdt fødselsdag med spisning, o.lig. på Club S for dkbn fotografer.