Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
køb den gamle den kan man jo sætte HD i så køre spillene meget hurtigere!
-----------------------------------------------------
Gammel PS2..
Internet adapter
120GB Harddisk med 40 spil
6 SingStar spil med 2 mic's
3 BuZZ spil med 8 Buzz'ere
2 Dansemåtter
2 Kampmåtter med IR sensorere
3 org. memory cards
2 org. joypad begge med 2m forlænger
DVD remote og region kode bruder disc
HDadvance 1.0
HDadvance 2.1
NTSC Scartstik og org stick
slidecard
org Multitap og uorg. multitap (8player)
sorry for det hurtige udlæg... må sige nej da jeg kom i tanke om at jeg sikkert kan få en ps3 billigere hvis jeg har noget og bytte med til den tid..
så den er ikke til salg sorry for den falske reklame..
Feffe
nu ved jeg ikke om du vil have den "nye" pga. design og størrelse men jeg ville anbefale du finder en af de gamle pga. det med harddisk også at du sikkert kan få den meget billigere.. kan godt hjælpe dig med det hd tingh hvis det skulle komme på tale...
Kazo skrev:Man kan også godt sætte harddisk til den "nye" model PS2, det er dog via USB.
det er helt rigtig men efter hvad jeg har hørt fra folk skulle det ikke køre skide godt i forhold til det andet.. men jeg kan tage fejl.. det er vel også federe at den sidder i, istedet for at den står ved siden auf.
--------------------------------------------- Så er det muligt at få harddisk til slimline PSTwo!
USBeXtreme gør det muligt at konverterer dine PS2 spil til en USB Harddisk og afvikle dem direkte fra en USB Harddisk som er tilsluttet din Playstation 2.
Det kræver en computer for at konverterer dine PS2 spil, programmer til formålet kan hentes her: http://www.hdadvance.com/download/
Se vores udvalg i harddiske til USBExtreme under harddiske i højre side af skærmen!
Features
Super kompatibility. USBExtreme virker med alle PS2 maskiner. (Anbefaler HD Advance til de store PS2 maskine v3-v10, HD Advance har hurtigere loadtider.)
Brugervenligt grænseflade
Understøtter 40Gb til 2,000Gb USB Harddisk.
Ingen modifikation til din PS2 konsol.
Bryder ikke dit PS2 garanti mærke.
USB Plug & Play.