Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Well ace og amh hvis i ikke ved hvad jeg snakker om så er i en flok wannabe´s.
Frz havde et lille issue da han boede hjemme hos de gamle. De havde en tyveri alarm som slog til (og jeg mener det var) klokken 00.00 og så ryger hans internet jo selvfølgelig når de køre på samme atm net.
Så hvis i ikke forstår en kommentar, kunne den jo være intern.... newbies
I kan ikke regne så satans præcist med den test der. Da jeg og en kammerat prøvede viste den at vi havde gbit internet.. Og uden at røbe for meget, så kan jeg da lige fortælle at det er en overdrivelse...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
er lige blevet upgradet til 20/1 for 399 samme pris som for en 8/512 som faktisk lige var blevet upgradet til 8/768 men det har de vidst fortrudt hos Cybercity..
PinK^^ShadoW skrev:ved ikke hvordan i sætter billederne ind, og hvorfor skal i have så meget i UL det forstår jeg ikke!
hvis du nu bare gad og læse dig til det så ville det være så åbenlyst hvordan man sætter billedet ind.. se vedlagte billede nedenunder:
jeg har valgt ikke at indramme felterne for dig for det ville være for nemt for dig.. men
step 1: http://speedtest.net
step 2: vælg en destination i nærheden
step 3: klik på en af 3 copy og voila...
ang hvad folk bruger upload til, så er mange af dem work linier og de private bruger dem sikkert til at sende store filer eller dele andre ting over ftp..
Så fik jeg min Fullrate linje.. Den overholder de krav de selv sætter inde på deres side, men heller ikke mere.
Har kun problemer med min telefon, men det prøver jeg stadig på at få løst.