så blev man myndig

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

TheJackal skrev:
CrazyBrain skrev:Så sidder man her og føler sig gammel, med sine 23 år..

23.. tsk tsk.. du er jo kun et kid.. nej se.. JEG føler mig gammel.. jeg er 24..! :D
HVad med Feffe, Onehit, Zivago, Plys, nco, JayJay, Dominator m. fl.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

GamBi skrev:Tillykke...

har man fået kørekort :-)
kørekort på den dag man bliver 18.... det er hvist svært.. men inden for de næste 10 dage!!
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

NUXZI
jeg går på handel-skolen på hg1
hvor tager du hen i byen...
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

jeg er altid i skive.. er der lækrer piger og har de stoer patter ?

8)
Billede
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

hehe okay... men lørdag er jeg på roud hous eller havanna..
så kan vi jo lige ses!!
hva hedder i (cyberzink og nuxzi) det kan jo være jeg har hørt om jer?!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

PinK^^ShadoW skrev:

kørekort på den dag man bliver 18.... det er hvist svært.. men inden for de næste 10 dage!!
Det er såmen slet ikke så svært. Kender mange der har gjort det. Du kan tage teori prøve mens du er under 18 og tage ud at køre med køresagkyndig på din fødselsdag og består du, får du et midlertidigt kørekort indtil dit kort ankommer med posten.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

jamen vi ses på roadhouse så..... NOT... og ja du har hørt om mig.. for jeg har lige sagt tillykke på msn .... din nørd !
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

dwr skrev:
PinK^^ShadoW skrev:

Det er såmen slet ikke så svært. Kender mange der har gjort det. Du kan tage teori prøve mens du er under 18 og tage ud at køre med køresagkyndig på din fødselsdag og består du, får du et midlertidigt kørekort indtil dit kort ankommer med posten.
Nemlig :-)

Min ven fik nemlig
Slet mig
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

CyberZink skrev:jamen vi ses på roadhouse så..... NOT... og ja du har hørt om mig.. for jeg har lige sagt tillykke på msn .... din nørd !
roolig roolig.... der er sku mange der har skrevet tillykke over msn...
Roadhouse er da de eneste sted med ordentlig fest vær gang!!! dog kan der være for mange "jeg vil bare slås" og "jeg bliver snart 16" men ellers okay :D
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

dwr skrev:HVad med Feffe, Onehit, Zivago, Plys, nco, JayJay, Dominator m. fl.
Hov Hov.. 30 er ingen alder :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

LOL - Road House, næppe.

Nej du - det er på daisy det sker. (Beklager folkens, men det er Skives svar på alle andre byers diskotek).

Jeg hedder Mikkel, og går på 2. år på HHX.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

PinK^^ShadoW skrev:dog kan der være for mange "jeg vil bare slås" og "jeg bliver snart 16" men ellers okay :D
Synes kun der er den type mennesker på road house... i hvert fald alle de gange jeg har været der *sorry to say, Morten....*
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

PinK^^ShadoW skrev:
CyberZink skrev:jamen vi ses på roadhouse så..... NOT... og ja du har hørt om mig.. for jeg har lige sagt tillykke på msn .... din nørd !
roolig roolig.... der er sku mange der har skrevet tillykke over msn...
Roadhouse er da de eneste sted med ordentlig fest vær gang!!! dog kan der være for mange "jeg vil bare slås" og "jeg bliver snart 16" men ellers okay :D

jeg vil gerne bevise at det er muligt og holde en ordenlig fest i skive for mere infomation pm mig (kun hvis du er smuk og lækre og fra skive området).. vi snakker en gang sidst i april...

"love ya rasmus vi ses til en shaker eller 2.. kasser "

M
Billede
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

NuxZi skrev:LOL - Road House, næppe.

Nej du - det er på daisy det sker. (Beklager folkens, men det er Skives svar på alle andre byers diskotek).

Jeg hedder Mikkel, og går på 2. år på HHX.
hehe der har jeg så ikke været inde så tit, går for det meste i byen lørdag, og der vil de jo gerne se noget id. men det kan de også se nu. så kan det være jeg dropper RH, men jeg synes da også klart det er mest hyggeligt på havanna, men hvis der skal være gang i den plejer vi at gå på RH.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Det er da røv hamrende sygt at gå i byen i Skive. Sidste gang jeg var i byen i Skive var jeg ved at falde i søvn af kedsomhed og valgte derfor at tage gåbenene hjem.!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORING :P
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

Skive Dk´s 3 bedste by og gå i byen i ifølge M! 8O men tror godt jeg ku nævne mere end 2 byer som er feder end skive og gå ibyen i :roll:

men som regl er der nu godt gang i den. desværre er der dov ved at kom meget narko i nattebillede.. :cry: men lad os håbe det bare er en periode folk syns det fedt...
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

CyberZink skrev:Skive Dk´s 3 bedste by og gå i byen i ifølge M! 8O men tror godt jeg ku nævne mere end 2 byer som er feder end skive og gå ibyen i :roll:

men som regl er der nu godt gang i den. desværre er der dov ved at kom meget narko i nattebillede.. :cry: men lad os håbe det bare er en periode folk syns det fedt...
Hvor er der ikke meget narko i nattebilledet?
Slet mig
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

CyberZink skrev:Skive Dk´s 3 bedste by og gå i byen i ifølge M! 8O men tror godt jeg ku nævne mere end 2 byer som er feder end skive og gå ibyen i :roll:

Kan også hurtigt skrive to byer, som er federe end Skive - ingen tvivl!
Men ja, det er faktisk kedeligt til tider at være i byen her :s ..
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

CyberZink skrev: men som regl er der nu godt gang i den. desværre er der dov ved at kom meget narko i nattebillede.. :cry: men lad os håbe det bare er en periode folk syns det fedt...
der har da altid været narko, og jeg tror ikke du skal regne med det forsvinder!
Besvar